:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری:

رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 07 آذر,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری:
معاونتهای عمرانی مناطق شهرداری ارومیه تقویت شود/ترافیک شهر ارومیه به معضلی غیر قابل تحمل تبدیل شده است

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، علی مصطفی زاده در نشست هفتگی کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری اظهار کرد: ترافیک شهر ارومیه به معضلی غیر قابل تحمل تبدیل شده است و باید در اسرع وقت چاره ای اندیشیده شود.

وی افزود: شهرداری باید برای روان سازی ترافیک با اجرای پروژه های عمرانی و احداث زیرگذر و روگذر با حرکت جهادی در نقاط ترافیک و پر تردد شهر برای رفع معضل ترافیک شهری تدابیری بیاندیشد.

رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به نیاز شهر ارومیه بودجه شهرداری ارومیه با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر برای سال ۱۴۰۲ میل به اعتبارات پروژه های عمرانی خواهد داشت.

مصطفی زاده تصریح کرد: در این راستا نیز با استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس و مقامات استانی و تعامل و همفکری از اعتبارات ملی و استانی نیز بهره خواهیم برد.

وی ادامه داد: معاونتهای عمرانی مناطق شهرداری باید تقویت شود و در راستای استقلال مناطق، عملیات عمرانی خرد و روزمره به مناطق واگذار شود تا معاونت امور زیربنایی و سازمان عمران از کارهای روزمره خارج و به عنوان بازوی توانمند شهرداری به اجرای پروژه های عمرانی کلان شهری بپردازد.

🗓۱۴۰۱/۰۹/۰۷

تعداد نمایش ها (12)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان