:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد  :

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد  :

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 05 مهر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد  :  
 
ارتقای فرهنگ ترافیک، راهکارهای افزایش آگاهی و همکاری شهروندان در بهبود ترافیک شهر ارومیه/لزوم توجه به پیوست های فرهنگی در پروژه ها و طرح ها  
 
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه عادل اعظم انهر در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه که امروز در سالن جلسات شورا برگزار شد، گفت : کاهش و تولید زباله، تسهیل تردد ، ارتقای فرهنگ ترافیک و نهادینه سازی اخلاق شهروندی به اقشار مختلف اعم از کودکان، نوجوانان و خانواده ها با آموزش شهروندی امکان پذیر می باشد. 
 
وی با اشاره به اینکه در شهر ارومیه در مقایسه با برخی شهرهای کشور در آموزش ها و اطلاع رسانی های  فرهنگی شهروندی نیازبه رشد و ارتقا دارد افزود : سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری با بهره گیری از کلیه ظرفیت های مجموعه مدیریت شهری و دستگاه های دخیل در فرهنگ سازی و با مطالعه و الگو برداری از شهری های پیشرو در این زمینه درصدد رفع کم توجهی ها فرهنگی اقدام لازم را انجام دهد.       
 
دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه بیان کرد : یکی از اقدامات خوب که معاونت برنامه ریزی شهرداری با ایجاد زیر ساخت های لازم برای ارسال ایده ها و طرح های شهروندان گام مهمی برداشته است که باید از این ایده و نظرات به نحو احسن استفاده و سازمان فرهنگی و مرکز پژوهش های شورا ایده ها و طرح ها را با  تبادل نظر برای تبدیل به طرح مطلوب و کارا به کمیسیون فرهنگی ارایه دهند
 
وی در ادامه سخنانش افزود: یکی از معضلات اصلی در اجرای پروژه ها و طرح ها نبود پیوست های فرهنگی مناسب بوده است و کم کاری های صورت گرفته شده در حوزه های فرهنگی به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و سازمان فرهنگی و اجتماعی ورزشی شهرداری قبل از اجرا و افتتاح هر پروژه یا طرحی ، باید پیوست های فرهنگی مربوط به آن مشخص بوده و عملیاتی و در اختیار شهروندان قرار داده شود. 
 
رییس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه مصوبه های تصویب شده در کمیسیون های فرهنگی ،اجتماعی شورای شهر بدون هیچ تعللی لازم الاجرا بوده ادامه داد: یکی از اهداف شورای شهر گسترش عدالت در فعالیتها و توزیع عادلانه امکانات و خدمات در شهر بوده که اقدامات فرهنگی نیز از این موضوع مستثنی نیست.

 عادل اعظم انهر در پایان خاطر نشان کرد: سازمان فرهنگی ، اجتماعی شهرداری در جلسه آتی گزارشی مبنی بر عملکرد شش ماهه گذشته و آتی سازمان را جهت بررسی به کمیسیون ارایه نماید.

تعداد نمایش ها (39)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان