:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 28 آذر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه:

لزوم صدور مجوز لازم برای حضور بانوان در مسابقات والیبال سالن دورنالاریواسی/ضرورت توجه به ترویج ورزش در بین پرسنل در راستای تقویت انسجام و کارگروهی/ تیم شهرداری ارومیه باید با برنامه جامع نیم فصل دوم را آغاز کند

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، احد یوسفی در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک کسب مقام قهرمانی و موفقیت در اخذ سهمیه کشوری تیم فوتسال پرسنل شهرداری ارومیه در مسابقات فوتسال منطقه‌ای المپیاد فرهنگی و ورزشی سردار شهید "مهندس مهدی باکری" گفت : شورای شهر از ورزش‌های همگانی و کارمندی در جهت بسترسازی برای ترویج و توسعه سلامت عمومی و کارمندی حمایت می‌کند. 

وی در بخشی از سخنان با اشاره به  ضرورت توجه به ورزش های همگانی و کارمندی ادامه داد: اعضای شورا و مجموعه مدیریت شهری در ارج نهادن و نگاه ویژه به تکریم پرسنل، حامی برگزاری مسابقات ورزشی و تیم داری پرسنل در رشته‌های مختلف بوده که علاوه بر ایجاد نشاط و انگیزه در بین کارکنان باعث افزایش انسجام و توجه به اهمیت کار گروهی در ادارت و سازمان‌ها است. 

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر در ادامه با اشاره به لزوم آسیب شناسی و ارائه برنامه جامع برای تقویت تیم والیبال شهرداری ارومیه در نیم فصل دوم افزود: تیم شهرداری ارومیه از نظر بازیکنان و کادر فنی در شرایط مساعدی قراردارد و باید فضای امن روانی به دور از حواشی برای ادامه بهتر فصل جاری در نظر گرفته شود. 

وی در ادامه تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه فارغ از  سلایق و اختلاف نظرهای موجود با حمایت همه جانبه در فصل جاری در کنار تیم والیبال شهرداری ارومیه بوده و اجازه عیب‌جویی، حاشیه سازی و بهره برداری.هایی که منجر به تضعیف روحیه تیم و کسب نتایج خارج از شان لقب والیبال ارومیه ( پایتخت والیبال آسیا) را نخواهد داد. 

یوسفی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به جذب بازیکنان، حمایت‌های مالی لازم و پرداخت معوقات کادر فنی و بازیکنان درنیم فصل دوم عنوان کرد: رایگان بودن و ساعت‌های برگزاری مسابقات بازی‌های خانگی به نحو احسن با استفاده از سازه‌های بنر و شبکه‌های مجازی به شهروندان اطلاع رسانی شود تا همچون سال‌های گذشته با بهره گیری از حضور پرشور و شوق تماشاگران از تاثیر مثبت آن در روحیه دهی به بازیکنان استفاده شود. 

وی با اشاره به مطالبه عمومی جامعه بانوان برای حضور و تماشای مسابقات والیبال درسالن دورنالاریواسی یادآور شد: با توجه به حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر والیبال سایر شهرهای کشور همه اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان شهروندان درخواست صدور مجوزهای لازم برای حضور بانوان در مسابقات والیبال شهرداری ارومیه را از دستگاه‌های ذیربط خواستاریم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند تیم رو به رشد بوده و هر اقدامی که در راستای روحیه بخشی و تقویت  انسجام در کادر فنی و بازیکنان تیم باشد، حمایت می‌کنیم تا تیمداری  والیبال شهرداری در خور شان شهر ارومیه انجام و شرمنده مردم والیبال دوست شهرمان نشویم.
 

تعداد نمایش ها (28)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان