:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی  شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 15 آذر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی  شورای اسلامی شهر ارومیه: 

نقاط ضعف تیم شهرداری باید بررسی و خرید بازیکنان برای نیم فصل دوم در دستور کار قرار گیرد/لزوم توجه به پیوست های فرهنگی در چالش های اساسی مدیریت شهری/ضعف حوزه اطلاع رسانی شهرداری در انعکاس بهتر عملکرد 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، احد یوسفی در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به تغییرات صورت گرفته در سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: امیدوارم تصمیمات جدید اثرات مثبت در روند بازی های تیم شهرداری ارومیه داشته باشد و شوک این تغییرات در بازی دیروز هم قابل مشاهده بوده و تیم شهرداری ارومیه توانست بازی را با برد به پایان برساند. 

 وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اصلی ترین دغدغه های تیم شهرداری ارومیه فقط بحث مربی نبوده ، افزود:  اطلاعات جامعی از بازیکنان و کادر فنی موجود از تیم والیبال شهرداری ارومیه در دست داریم که این تیم روی کاغذ در وضعیت قابل قبولی قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در رابطه با خرید بازیکنان در پست های مختلف تیم در نیم فصل دوم عنوان کرد :  باید آنالیزهای لازم در جهت شناسایی و رفع نقاط ضعف انجام شود تا بتوانیم با نگاهی حرفه ای به والیبال در فصل دوم  نتایج  قابل قبولی در شان شهروندان و لقب والیبال ارومیه (پایتخت والییال آسیا) شناخته می شود را کسب کنیم. 

وی اظهار کرد : دغدغه و نیازهای فرهنگی یکی از اصلی ترین مولفه های شهر بوده که باید با بررسی و مطالعات لازم در راستای شناسایی این نیازها و ارایه پیوست و دستورالعمل های لازم اجرایی درتدوین بودجه ۱۴۰۳ سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری توجه ویژه داشته باشیم. 

یوسفی با اشاره به بخشی از چالش های اساسی مدیریت شهری اعم از ترافیک ، آتش نشانی، پسماند ،فضای سبز و ... عنوان کرد:  دغدغه های مدیریت شهری فقط با اجرای پروژه های عملیاتی قابل رفع نبوده و باید در کنار عملیات و اقدامات میدانی توجه ویژه به پیوست های فرهنگی داشته باشیم و با استفاده از ظرفیت هایی اعم از ؛ تولید محتوا، تیزر ، استفاده از ظرفیت صدا و سیما ، فضای مجازی و رسانه های محلی و... در جهت آگاه سازی و روشنگری به شهروندان دغدغه های موجود را به حداقل برسانیم. 

وی در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات و افزایش سطح رفاهی شهروندان بیان کرد : سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با استفاده از ظرفیت فرهنگسراها باید در وصول درآمد های شهرداری از شهروندان با اطلاع رسانی و فرهنگسازی لازم توجه ویژه داشته باشد تا مردم نقش حیاتی خود را در مدیریت شهری و ادامه چرخه فعالیت مجموعه را با این پیوست ها درک کرده و با پرداخت های به موقع بهاء عوارض و خدمات شهرداری همکاری و هم افزایی لازم را داشته باشند.

احد یوسفی گفت : شناسایی استعدادهای  ورزشی باید در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار داده شود و در این راستا  برگزاری جام های پرچم در رشته های مختلف اقدام خوبی بوده و باید این  روند ادامه و در مسیر اصلی قرار گیرد.

 وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به احترام قائل بودن به کلیه مصوبات تایید شده کمیسیون در گذشته یادآور شد : در راستای اجرا و پیشبرد این مصوبات اقدام و پیگیری لازم انجام خواهد شد چرا که تصمیمات خوب شورا باید انجام شود چرا که شورا محل تصمیم گیری های گروهی و به نفع شهروندان بوده نه اینکه تصمیمات با سلایق شخصی!

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه درپایان با انتقاد از ضعف عملکرد در حوزه اطلاع رسانی و عدم انعکاس اقدامات انجام شده به شهروندان مجموعه مدیریت شهری خاطرنشان کرد : اقدامات مجموعه مدیریت شهری آنگونه که باید به موقع و بدون اتلاف زمان به شهروندان اطلاع رسانی شود، نمی شود و روابط عمومی شهرداری و روابط عمومی های واحدهای تابعه شهرداری میتوانند با انتشار به موقع اخبار و فعالیت های انجام شده ، از تحریف و سواستفاده اصل اقدامات انجام شده توسط بخش های دیگر جلوگیری کنند.

تعداد نمایش ها (14)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان