:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی  شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی  شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

نویسنده: اسماعیل بهار/پنجشنبه, 23 آذر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی  شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

تخریب تابلو‌ها با نام هویت و اصالت تاریخی شهر ارومیه توسط افراد مجهول الهویه قابل قبول نیست/ توجه ویژه مجموعه مدیریت شهری به برنامه‌ها و فضاسازی‌های ایام فاطمیه

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، احد یوسفی در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: متاسفانه تابلوهای اسمی قدیمی و اصیل شهر ارومیه که در خیابان‌های سطح شهر نصب شده بود، توسط افراد مجهول الهویه تخریب و برچیده می‌شود. 

▫️وی افزود: هویت و اصالت تاریخی شهر خط قرمز بوده و شواهد و قراین نشان می‌دهد که منظور سرقت بابت آهن آلات در تابلوها نبوده، بلکه شیطنت‌های عمدی و هدف دار برای ایجاد فضای ملتهب در ایام نزدیک به انتخابات  پیش روی است.

▫️رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به اینکه هراقدامی در راستای تخریب هویت و اصالت تاریخی شهر ارومیه انجام شود مورد قبول اعضای شورا نبوده، افزود: مطالبه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از مجموعه مدیریت شهری نصب مجدد تابلو‌های برچیده شده در محل‌های خود و پیگیری‌های به جد در راستای ورود دستگاه‌های انتظامی به این موضوع است.

▫️وی در بخشی از سخنان با تقدیر و تشکر از زحمات همکاران سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری در ایام فاطمیه تصریح کرد: همه دستگاه‌های متولی و مجموعه مدیریت شهری در  برگزاری برنامه‌ها و فضاسازی‌های سطح شهر و در خور شان ایام فاطمیه اهتمام ویژه داشته باشند. 

▫️یوسفی عنوان کرد: نصب عکس شهداء در سطح شهر علاوه بر خلق فضای معنوی باعث زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آنها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران لازم و ضروری بوده و هیچ گونه تبعیض و تفکیک در نصب تصاویر شهداء در سطح شهر در کار نبوده و نخواهد بود.

▫️عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در رابطه با لزوم شفاف سازی و رفع ابهامات  موجود در ذهنیت شهروندان بر چگونگی نصب عکس‌های شهداء درعرش پل های سطح شهر اظهار کرد: روند جانمایی‌ها و نصب عکس‌های معظم شهداء با دستورالعمل و نظارت بنیاد شهید طراحی و توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اجرا می‌شود.

تعداد نمایش ها (69)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان