:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس  مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس  مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 25 تیر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
2/0

رییس  مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه:

تصویب لایحه پیشنهادی شهرداری برای جلوگیری از افزایش سرسام آور ارزش منطقه ای سازمان امور مالیاتی
ضرورت احیای والیبال به جایگاه اصلی به عنوان هویت شهر ارومیه 
زنگ خطر خشکی دریاچه ارومیه برای اکوسیستم 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، مرتضی بهرام در جلسه صحن شورای اسلامی شهر گفت : از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا ، مجموعه مدیریت شهری و کلیه دستگاه ها و گروه های جهادی و مردمی برگزار کننده هر چه باشکوهتر مراسمات عید غدیرخم به نوبه خودم تقدیر و تشکر میکنم. 

وی افزود: لایحه ارسالی شهرداری مبنی بر پیشگیری از افزایش های سرسام آور قیمت های ارزش منطقه ای توسط سازمان مالیاتی که برای جلوگیری و فشار مضاعف به شهروندان توسط شورای اسلامی شهر تصویب و برای تایید نهایی به هییت تطبیق ارسال شده است.

رییس مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به لایحه ارسالی شهرداری بیان کرد : اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به عنوان نماینده مردم و در راستای نام گذاری مقام معظم رهبری به نام سال مهار تورم برای سال ۱۴۰۲ با تصویب لایحه پیشنهادی شهرداری  و ارسال برای تایید نهایی به هییت محترم تطبیق  بارسنگینی از هزینه های عوارضی و مبالغ در راستای نقل و انتقالات املاک از دوش مردم برداشتند.   

وی با اشاره به یکی از دغدغه های اصلی و بجای مردم آذربایجان احیای دریاچه ارومیه است بیان کرد : دریاچه  ارومیه در حال خشک شدن بوده اگر قرار است کاری در راستای احیا انجام شود به قید فوریت انجام شود چرا که  با توجه به تشکیل سنگ نمک های عظیم در بستر دریاچه مشکلات و خطرات جدی اکوسیستمی برای دریاچه ارومیه ایجاد خواهد کرد. 

مرتضی بهرام اظهارکرد: مشکلات شهروندان در میدان تره بار شهرداری ارومیه باید با نگاهی همه جانبه و مشورتی و در چهارچوب قانون و طبق دستورات دادستانی محترم حل و فصل تا نارضایتی برای شهروندان ایجاد نشود.  

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به جایگاه والیبال در شهر ارومیه  یاد آور شد : والیبال هویت شهر ارومیه است و تمام تلاش اعضای شورای شهر ارومیه در راستای احیای جایگاه اصلی والیبال می باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان خاطرنشان کرد : والیبال تنها دلخوشی همه طیف های آذربایجان بوده  و همه اعضا و مجموعه مدیریت شهری  به جد پیگیر تیم داری در لیگ برتر سال ۱۴۰۲ با طی مراحل قانونی هستیم و بنده  از بدو ورود به شورای شهر پیگیر تیم داری و حضور والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر بوده  و هستم و شایعات منتشر شده در خصوص  و عدم حمایت اینجانب از تیم داری کذب محض بوده و  پیگیری های لازم در چهار چوب قانون برای تیم داری و کسب نتایج  انجام خواهد شد.
 

تعداد نمایش ها (10)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان