:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد:

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 21 آذر,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد:
تخصیص دو میلیارد و پانصد هزار تومان اعتبار از سوی استاندار آذربایجان‌غربی برای تجهیز گرمخانه ارومیه 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، علی مصطفی‌زاده سخنگوی شورای شهر ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار اروم‌نیوز در خصوص پروژه‌ نیمه تمام گرمخانه ارومیه، گفت: گرمخانه‌ها اماکنی هستند که در اصل برای اسکان شبانه افراد بی‌خانمان احداث شده‌اند تا با ساماندهی و کنترل افراد بیمار و بی‌خانمان از انتقال بیماری در میان شهروندان، خطر مرگ و دیگر آسیب‌های اجتماعی برای این افراد پیشگیری شود و در تلاش هستیم این پروژه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری کامل برسد. 

وی بیان کرد: این گرمخانه به مساحت یک هزار متر مربع در دو طبقه جهت نگهداری از افراد بی سر پناه توسط شهرداری ارومیه در دست احداث بوده و در حال حاضر نیز سقف و ستون‌های این پروژه کاملا ساخته شده است.

مصطفی‌زاده با بیان اینکه، استاندار آذربایجان‌غربی برای خرید بخشی از تجهیزات ساختمانی این پروژه دو میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار تخصیص داده است، بیان کرد: اسناد مناقصه این پروژه آماده می‌باشد و طی دو روز آینده در سامانه ستاد بارگزاری شده و پیمانکار انتخاب می‌شود و هم سقف مناقصه این پروژه ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است. 

کلام آخر اینکه،طرح‌های عمرانی بسیار زیادی طی سال‌های گذشته در استان آذربایجان‌غربی اجرا شده که متاسفانه برخی از آنها به دلیل مدت زمان زیاد از اجرا در حال نابودی هستند. 

از سوی دیگر تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آنها با توجه به تورم و افزایش قیمت‌ها از عهده استان خارج است و از دیگر سو نمی‌توان آنها را به حال خود رها کرد تا از میان بروند بنابراین در انتظار بودجه هستند تا به بهره‌برداری کامل برسند.

🗓۱۴۰۱/۰۹/۲۰

تعداد نمایش ها (10)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان