:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد؛

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد؛

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 05 شهریور,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
2/5

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد؛

زیرگذر تقاطع خیابان دانشکده با خیابان شورا کلنگ زنی می شود

مطالعه تقاطع  شورا - حسنی (یا آهندوست - ورزش) و بروز رسانی اطلاعات زیرگذرهای فلکه امام علی (ع) و زیر گذر فلکه مادر نیز در دستور کار قرار دارد که بعد از طی مراحل لازم احداث این زیرگذرها نیز آغاز خواهند شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، علی مصطفی زاده رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به بررسی و تصویب احداث زیرگذر تقاطع خیابان دانشکده با خیابان شورا در کمیسیون عمران و صحن شورای شهر گفت: لایحه احداث این زیرگذر که از سوی شهرداری ارائه شده بود در صحن شورا مطرح و با ۹ رای مثبت اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه تصویب گردید که بعد از تایید در شورای ترافیک شهرستان ارومیه و همچنین شورای ترافیک استان آذربایجان غربی طی روزهای آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

علی مصطفی زاده با بیان اینکه این زیرگذر بعد از مطالعه و پیشنهاد مشاور و بررسی جمیع جهات، از سمت خیابان عدالت به سمت خیابان شورا به طول ۳۵۰ متر و عرض ۱۸ متر  احداث می شود، افزود: عملیات ساخت این زیرگذر در طول ۶ ماه توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرا خواهد شد‌.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه این زیرگذر در راستای گره گشایی ترافیکی از نقاط پر ترافیک شهر ارومیه احداث خواهد شد، افزود: اعضاي شورای شهر، شهردار و مجموعه مدیران شهرداری ارومیه در راستای حل معضل ترافیکی شهر ارومیه علاوه بر نوسازی سیستم اتوبوسرانی و تاکسیرانی، فرهنگ سازی، اصلاحات هندسی و... ، ایجاد کریدورهای ترافیکی در مسیرهای شریانی اصلی عبور و مرور شهر ارومیه را در دستور کار دارند و در همین راستا احداث زیرگذر در تقاطع های هم مسیر در اولویت کاری مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است‌.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه علت تاخیر در آغاز عملیات اجرایی زیرگذر  شورا - بهشتی را طی مراحل اداری تصویب این طرح در شورای ترافیک شهرستان و استان و همچنین شروع بازیهای قهرمانی  والیبال مردان آسیا اعلام کرد و افزود: مطالعه تقاطع شورا - حسنی (یا آهندوست - ورزش) و بروز رسانی اطلاعات زیرگذرهای فلکه امام علی (ع) و زیر گذر فلکه مادر نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که بعد از طی مراحل لازم احداث این زیرگذرها نیز آغاز خواهند شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه افزود: علیرغم حجم گسترده تخریبات، شانتاژها و دروغ پراکنی هایی که از یک اتاق واحد علیه شورای شهر و شهردار ارومیه هدایت می شوند، اعضای شورای شهر و شهردار ارومیه در راستای خدمت به مردم و تحقق شعار "ارومیه ۱۴۰۲؛ کارگاه عمران و سازندگی" از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند کرد.

تعداد نمایش ها (42)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان