:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 20 دی,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:
ضرورت جبران کم کاریهای سالهای گذشته با اقدامات ضربتی عمرانی/ شایسته نیست با بداخلاقی،  شانتاژ و دروغ به افکار عمومی آدرس غلط دهیم

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  علی مصطفی زاده در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به شرایط کنونی شهر گفت: طی هشت سال گذشته اقدامات خاص عمرانی در شهر انجام نگرفته است که خروجی آن وضعیت کنونی شهر ارومیه می باشد.
.
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: در صورت ورود پیدا نکردن به معضل ترافیک شهر ارومیه، سال آینده  نخواهیم  توانست در خیابان‌های شهر تردد کنیم چرا که روز به روز بر بار ترافیکی شهر افزوده می شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: باید با تعریف منابع مالی و برنامه ریزی دقیق  احداث همزمان کریدورهای ترافیکی یک، دو و سه ارومیه (احداث همزمان چندین زیرگذر) را آغاز کنیم تا گره گشایی از مشکلات عدیده ترافیکی شهر را شاهد باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به کم کاریهای انجام شده در سالهای گذشته یادآور شد: باید در ماه‌های پیش رو با اقدامات فوری و ضربتی عملکرد مدیریت شهری برای جبران کم کاریهای گذشته را تقویت کنیم.

مصطفی زاده با انتقاد از رویکردهای انتخاباتی در خصوص مسائل شهری تصریح کرد: در سالهای گذشته در زمان انتخابات با چند شوی تبلیغاتی در برخی خیابان ها به مردم القا می شد که در حال احداث مترو هستیم که عملاً امروز می بینیم که هیچ حرکتی در این زمینه انجام نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مدیریت شهید باکری در شهرداری ارومیه عنوان کرد: عزت و احترام جایگاه شهرداری  مدیون حضور شهید باکری در این مقام است.

سخنگوی شورای شهر ارومیه با انتقاد از بعضی جوسازیها هماهنگ شده بر علیه هیات رئیسه شورای شهر ارومیه گفت: باید بدانیم اگر پست ها و میزها برای مدیران قبلی باقی می ماندند به مدیران فعلی هیچ پستی نمی رسید، پس شایسته نیست که با بداخلاقی،  شانتاژ و دروغ به افکار عمومی آدرس غلط  بدهیم.

🗓۱۴۰۱/۱۰/۱۹

تعداد نمایش ها (9)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان