:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه؛

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه؛

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 09 آذر,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
1/0

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه؛
عدم وجود تضارب آرا و اختلاف دیدگاه منجر به رانت و فساد می شود/ درگیر کردن شورا در مسائل جزئی عقب ماندگی شهر و نارضایتی شهروندان را در پی دارد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، علی مصطفی زاده سخنگوی شورای شهر ارومیه در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه اختلاف نظر و تضارب آرای اعضای شورای شهر ارومیه فرصتی برای خدمتگزاری قانونمند و بهتر به مردم است، گفت: قرار نیست اعضای شورای شهر در موضوعات مختلف برای دیدگاهها و نظرات همدیگر کف و سوت بزنند چرا که هرکس دیدگاه و نظر خودش دارد.

وی ادامه داد: اگر تضارب آرا و اختلاف دیدگاه وجود نداشته باشد تصمیمات منجر به رانت و فساد می شود چرا که معتقدم برخی اختلاف نظرات موجود در مباحث و موضوعات مختلف در شورای شهر ارومیه قطعا در راستای حفاظت از اموال مردم است.

مصطفی زاده تصریح کرد: درگیر کردن شورا در مسائل جزئی، خروجی بجز عقب ماندگی شهر و نارضایتی شهروندان در پی نخواهد داشت.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به این نکته که چند روز پیش بود که با خبر شدم مشهد احداث خط دوم متروی خود را آغاز کرد و شنیدیم که شهردار اصفهان از 700 میلیارد تومان کمک دولتی بلاعوض (بجای 1000 میلیارد تومان) برای رفع آلودگی هوای این شهر ابراز نارضایتی می کند در صورتیکه ما درگیر جلسات بدون خروجی شده ایم، تاکید کرد: تصمیمات و خروجی شورای شهر ارومیه باید به سمت اجرای پروژه های کلان و مگاپروژه های عمرانی و تجاری و ... هدایت شوند چرا که درگیر کردن شورا در مسائل جزئی، خروجی بجز عقب ماندگی شهر و نارضایتی شهروندان نخواهد داشت.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و برنامه ریزی شهری شورای شهر ارومیه با اعلام اینکه آلودگی هوا و ترافیک شهر ارومیه فوق بحرانی است در حالیکه ارومیه شهر صنعتی نیست، افزود: سیستم اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی شهرداری ارومیه فرسوده است و بیش از ده سال است که نوسازی نشده بود در حالیکه طی ۸ ماه گذشته ۵۵ دستگاه اتوبوس صفر برای سیستم اتوبوسرانی ارومیه خریداری شده و بیش از ۲۵ دستگاه اتوبوس نیز نوسازی شده و یا در مرحله نوسازي قرار دارد.

علی مصطفی زاده بابیان‌ اینکه افتتاح زیرگذر تقاطع آذربایجان، آسفالت ریزی و لکه گیری معابر و خیابان‌های شهر و سایر اقدامات عمرانی انجام گرفته و در دست اقدام علیرغم شانتاژها و جوسازی های انجام گرفته بازتاب مثبتی در افکار عمومی داشته است، تاکید کرد؛ معتقدیم لیاقت و شان مردم ارومیه بسیار بیشتر از اینهاست و تصمیمات و خروجی شورای شهر ارومیه باید به سمت اجرای پروژه های کلان و مگاپروژه های عمرانی و تجاری و ... هدایت شوند.

🗓۱۴۰۱/۰۹/۰۹

تعداد نمایش ها (24)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان