:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 23 آذر,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

لشکر ۶۴ ارومیه یکی از نمادهای امنیت روانی مردم شهر است/ ابنیه پادگان لشکر ۶۴ از لحاظ  تاریخی ارزشمند هستند/ باید در عین حفظ سهم شهرداری تمهیداتی اندیشید که لشکر ۶۴ به طور کامل از شهر منتقل نشود

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، علی مصطفی زاده در صحن علنی شورای اسلامی شهر که با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به موضوع زمین های لشکر ۶۴ ارومیه اظهار کرد: تعیین تکلیف زمین های لشکر ۶۴ از مطالبات عمومی مردم ارومیه است. 

وی با اشاره به ابنیه تاریخی موجود در این پادگان افزود: اکثر ساختمانهایی که در داخل مجموعه لشکر ۶۴ ارومیه قرار دارند نزدیک به یکصدسال قدمت دارند و پادگان لشکر ۶۴ علاوه بر اینکه از لحاظ بافت تاریخی ارزشمند هستند، از لحاظ فضای تفریحی و فضای سبز موجود در داخل آن نیز به نوعی تنفس گاه شهر محسوب می شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: لشکر ۶۴ ارومیه یکی از نمادهای امنیت روانی مردم شهر است و مردم ارومیه با این لشکر خاطره‌ های بسیاری دارند و همزمان نام و نماد این لشکر، آرامش و امنیت را در اذهان مردم ارومیه تداعی می کند.

مصطفی زاده تصریح کرد: باید در عین حفظ سهم شهرداری ارومیه در راستای حفظ امنیت روانی مردم و شهر تمهیداتی اندیشید که لشکر ۶۴ به طور کامل از شهر منتقل نشود چرا که برای امنیت و همچنین رفاه مردم ارومیه وجود این لشکر خوشنام و جسور ضرورتی انکار ناپذیر است.


🗓۱۴۰۱/۰۹/۲۲

تعداد نمایش ها (10)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان