:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 24 خرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه: 

هیچ کس بجز خودمان از هویت و تاریخ ارومیه محافظت نخواهد کرد
در راستای حفظ و احیای تاریخ و هویت شهر ارومیه ضرورت دارد که  دروازه ها، خانه ها و اماکن باستانی شهر احیا و حفظ شوند
نمی گوییم چرا به استانهای مرکزی توجه ویژه می شود اما سئوال داریم که سهم آذربايجان با این تاریخ غنی و تمدن چندین هزار ساله از صنعت  گردشگری کجاست؟ 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، علی مصطفی زاده که جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه سخن می گفت، با اشاره به تاریخ و هویت غنی و چندین هزار ساله آذربایجان تاکید کرد: هیچ کس بجز خودمان از هویت و تاریخ ارومیه محافظت نخواهد کرد، پس لازم است که خودمان آستین هایمان را بالا بزنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری کلان در اماکن تاریخی و توریستی کشور افزود: بی توجهی و بی مهری به آثار تاریخی و هویتی، به صنعت گردشگری آذربايجان ضربه اساسی زده است.

علی مصطفی زاده گفت: در اثر سرمایه گذاریها، تبلیغات و برنامه ریزی گسترده، تورهای گردشگری اروپایی از آسمان آذربایجان عبور می کنند و به استانهای مرکزی می روند و باعث رونق اشتغال و درآمدزایی می شوند، در حالیکه ما با این همه اماکن تاریخی و گردشگری چیزی از این صنعت نصیب مان نشده است.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: ما نمی گوییم چرا به استانهای مرکزی توجه ویژه می شود اما سئوال داریم که پس سهم آذربايجان با این تاریخ غنی و تمدن چندین هزار ساله از صنعت  گردشگری کجاست؟ 

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه جهت حفظ و احیای اماکن تاریخی و باستانی ارومیه به تفکر و ایده های جدید نیاز داریم، افزود: مدیریت جدید میراث فرهنگی استان با تعامل و همکاری ویژه با مدیریت شهری در مسیر احیای اماکن تاریخی آذربايجان گام برمی دارد. 

علی مصطفی زاده در پایان خاطر نشان کرد: در راستای حفظ و احیای تاریخ و هویت شهر ارومیه ضرورت دارد که  دروازه ها، خانه ها و اماکن باستانی شهر احیا و حفظ شوند.
 

تعداد نمایش ها (24)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان