:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 27 فروردین,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:
 نقدها و اشکالات جنبه شخصی نداشته و در جهت توسعه شهری و رفع مشکلات بیان می‌شود

 ارومیه آنگونه که باید لایق مردم باشد نبوده و این یک واقعیت است

 نا امید کردن مردم از مدیریت شهری کار پسندیده ای نیست

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، توماج وحید افشار در دویست پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سال ۱۴۰۲ سالی سخت همراه با فراز و نشیب های متعددی برای مدیریت شهری بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نقدها و اشکالات بر عملکرد مجموعه مدیریت شهری وجود دارد، افزود: نقدها و اشکالات زیادی وجود دارد اما نباید این نقدها را از بعد شخصی تلقی کرد بلکه نقدها با ارائه برنامه ریزی و راهکار های لازم برای توسعه ، آبادانی و رفع مشکلات مردم بوده است.

عضو هیئت رییسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به  اینکه شهر ارومیه آنگونه که باید در خور و شان مردم آن باشد نیست، گفت: نتوانسته ایم شهر را آنگونه که لایق مردم ارومیه بوده برسانیم و این یک واقعیت است و باید تلاش کنیم تا با همفکری و همراهی این شهر به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

وحیدافشار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیاناتشان در پیام نوروزی به چند نکته کلیدی و اساسی تاکید نمودند و یکی از این نکات توجه به معیشت مردم بود ، اما گاها دیده می شود وقتی ما از معیشت مردم صحبت میکنیم فشارهایی بر روی اینکه شما صحبتی از معیشت مردم نداشته باشید وارد میشود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۳ را به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده اند و شورای اسلامی شهر بعنوان سیاست گذار باید در این راستا ورود کند، لذا ضمن در نظر داشتن پتانسیل تولیدی شهر در محوریت کشاورزی و باغبانی و متولیان مختصشان، مدیریت شهری باید بر محورجهش تولید مسکن با سرمایه گذاری و مشارکت مردم برنامه ریزی حمایتی ، کمکی و راهکار داشته باشد.

وحیدافشار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: آیت الله اژه ای رییس قوه قضاییه در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳ بر روی مبارزه با فساد تاکیداتی نمودند و فرمودند مبارزه با فساد نباید به تسویه حساب های سیاسی تبدیل شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک کسب مقام سومی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: کسب مقام سومی تیم والیبال شهرداری ارومیه دل همه ما ، مردم و هواداران شهر عشاق والیبال را خوشحال کرد و امیدوارم امسال همچون سال های قبل اخذ مجوز های لازم برای تیمداری  و عقد قرارداد با بازیکنان به دقایق آخر محول نشود.

وحیدافشار در پایان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری  در بیانات خود مبنی بر جهاد امیدآفرینی در جامعه اظهار کرد: باید امید را در دل شهروندان زنده نگه داریم تا ارومیه به شهری بهتر برای شهروندان تبدیل شود و باید هوشیار باشیم ، چرا که از ناامیدی و سیاه نمایی ها نسبت به مجموعه مدیریت شهری هیچ کسی سود نخواهد برد بلکه این اتفاق به ضرر همگان خواهد بود.حرکت اختلاف برانگیز و ناامیدانه، عقب افتادگی توسعه شهر را به دنبال خواهد داشت.
 

تعداد نمایش ها (20)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان