:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه :

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه :

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 02 مرداد,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه :
 ایمنی پرسنل شهرداری ارومیه در کنار خرید دستگاه‌های مکانیزه در اولویت کاری مدیریت شهری باشد/ حضور کم‌رنگ پلیس راهور در معابر شهری ارومیه با هدف کنترل سرعت غیرمجاز

 توماج وحید افشار در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: طی روزهای اخیر شاهد فوت نیروی کارگری پیمانکار طرف قرارداد شهرداری بر اثر تصادف در یکی از معابر شهری بودیم ، ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز ایشان و با توجه به تاکید و تصویب شورا برای استفاده از دستگاه‌های مکانیزه در بزرگراه‌ها و خیابان‌های پرتردد و نیز برای جلوگیری از اتفاق‌های مشابه باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی افزود: در برخی موارد عدم استفاده از ماشین‌آلات مکانیزه در بزرگراه‌ها موجب ایجاد مشکلات متعدد برای همکاران و زحمت‌کشان شهرداری شده  که ضرورت توجه به ایمنی همکاران باید در اولویت کاری قرار داده شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دو تصادف منجر به فوت و ۱۰ حادثه جرحی شدید در روزهای اخیر در معابر شهر ارومیه اتفاق افتاده که علل این تصادفات باید مورد مطالعه و کارکارشناسی قرار بگیرد.

وحیدافشار تصریح کرد: نصب و افزایش دوربین‌های کنترل سرعت و تجهیز اتاق مانیتورینگ و کنترل ترافیک و نیز نصب علایم ترافیکی می‌تواند تا حدودی میزان حوادث و تصادفات داخل شهری را کاهش دهد.

وی ادامه داد: نقش کم‌رنگ پلیس راهور در معابر شهری و بزرگراه‌ها در جهت کنترل ترافیک شهری و سرعت غیر مجاز به عینه مشهود است که همراهی و همکاری بیش از پیش پلیس در این زمینه را می‌طلبد تا شاهد کاهش تخلفات و تصادفات ترافیکی در معابر شهر ارومیه باشیم .

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه  با اشاره به استفاده از ظرفیت دستگاه قضایی برای برخورد با رانندگان متخلف خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت دستگاه قضایی برای برخورد با رانندگان متخلف و اعمال جرایم قضایی سنگین برای متخلفین می تواند کنترلی بر تصادفات منجر به فوت و خسارات جانی و مالی باشد.

وی در پایان با انتقاد از به نتیجه نرسیدن تغییر و تحول زمینهای ارتش و از بین رفتن فضای سبز داخل آن بر اثر عدم‌حفاظت و نگهداری عنوان کرد: علیرغم حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری کشور در شهر ارومیه و علیرغم برنامه‌ریزی قبلی برای بازدید از اراضی لشکر ۶۴ ارومیه ، متاسفانه نه تنها بازدیدی صورت نگرفت بلکه تصمیمات قابل قبولی برای تعیین و تکلیف این اراضی انجام نشد. 
ارتش همکاری نمی‌کند و با فرصت سوزی موجبات از بین رفتن سرمایه شهر میشود‌. 

 

تعداد نمایش ها (38)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان