:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سرپرست شهرداری ارومیه:

سرپرست شهرداری ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 28 مهر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سرپرست شهرداری ارومیه:

 با پرداخت بموقع حقوق و مزایای همکارانم دغدغه‌ای جز خدمت نخواهند داشت /لزوم تلاش مضاعف برای افزایش سطح رفاهی شهروندان و توسعه شهر

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  رضا جوان کیا سرپرست شهرداری ارومیه در جلسه معارفه ضمن تقدیر و تشکر از حسن انتخاب و اعتماد رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: خدمت‌رسانی صادقانه و شبانه‎روزی به شهروندان و تلاش در راستای افزایش سطح رفاهی شهروندان و  توسعه عمران شهری و پاسخگویی به مطالبات شهروندان از اولویت‌های مهم در مجموعه شهرداری ارومیه است و خواهد بود.

وی در پاسخ به موارد طرح شده از سوی رئیس شورای اسلامی شهر در جلسه معارفه، در خصوص دغدغه مندی پرسنل نسبت به پرداخت حقوق و مزایا افزود: به پرسنل شهرداری و همکاران عزیزم در خانواده بزرگ شهرداری این اطمینان را می دهم که پرداخت حقوق و مزایا به موقع انجام خواهد شد تا همکارانم در شهرداری به غیر از کار و خدمت رسانی به شهروندان هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

سرپرست شهرداری ارومیه با تاکید براینکه در مدت مدیریت خود در مسیر رفع مشکلات شهر و جلب رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و با تمام توان تلاش مضاعف خواهیم داشت.

جوان کیا در پایان خاطرنشان کرد: امیدآفرینی در جامعه مهم‌ترین اولویت ما در مجموعه مدیریت شهری است و در این راستا تمام ظرفیت‌ها را پای کار خواهیم آورد.
 

تعداد نمایش ها (12)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان