:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد؛

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد؛

نویسنده: اسماعیل بهار/پنجشنبه, 12 بهمن,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد؛

لزوم راه اندازی تعاونی مصرف و مسکن کارکنان شهرداری ارومیه

به گزارش ارتباطات و ارتباطات شورای اسلامی شهر ارومیه ،  حسین پناهی در دویست و سی و چهارمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه خواستار راه اندازی تعاونی مصرف و مسکن کارکنان شهرداری ارومیه شد و گفت : سایر ارگانها و نهادها با مساعدت شهرداری صاحب مسکن و زمین می شوند ، اما با وجود تمام امکانات و مزایایی که در اختیار شهرداری است ، برای کارکنان خود هنوز نتوانسته است در این راستا قدمی بردارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حداقل ترین کار برای تامین و افزایش سطح رفاهی کارکنان شهرداری تاسیس شرکتهای تعاونی مصرف و مسکن شهرداری است، افزود : با توجه به شرایط امروزی تورم و رکود اقتصادی در کشور، حمایت از پرسنل و تامین اقلام مایحتاج  آنان با ایجاد شرکت های تعاونی ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از غیر فعال شدن تعاونی مصرف کارگران شهرداری واقع در خیابان حافظ گفت: باید از ظرفیت ها و تجربیات سال های گذشته نسبت به ارائه خدمات مطلوبتر به پرسنل شهرداری و ایجاد فروشگاه رفاهی در شان و منزلت پرسنل زحمتکش استفاده شود.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه تنها راه بهره مندی از بسته های حمایتی و پشتیبانی دولت در جهت خانه دار شدن پرسنل فاقد مسکن شهرداری راه اندازی تعاونی مسکن بوده عنوان کرد :  یکی از راهکارهای جذب اعتبارات لازم از دولت و مباحث حمایتی در تفکیک ، خدماتی و نیز همسو شدن با سیاست های دولت در جهت حمایت از جوانان فاقد مسکن تاسیس تعاونی مسکن بوده که باید مجموعه مدیریت شهری در این اساس اهتمام ویژه داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به اینکه یکی از رسالت های اصلی دوره ششم شورای اسلامی شهر ارومیه افزایش سطح رفاهی و کاهش دغدغه های پرسنل و خانواده های آنها است ، خاطرنشان کرد: شهرداری ارومیه هرچه سریعتر و در مدت زمان حداکثر یک ماهه نسبت به تاسیس تعاونی مصرف و مسکن پرسنل شهرداری اقدام و گزارشات نهایی را به شورا ارائه دهد.
 

تعداد نمایش ها (12)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان