:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی عنوان کرد:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی عنوان کرد:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 09 اردیبهشت,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی عنوان کرد:

 شاهد احیای دریاچه ارومیه با بارش رحمت الهی و تدابیر مسئولان استانی هستیم

 پروسه های طولانی اداری موجب فرار سرمایه گذاران می شود

 سرمایه گذاران داخلی کمک حال خوبی می تواند برای دولت باشد

رسول اصغرزاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک نهم اردیبهشت روز شوراها گفت: در کنار بارش رحمت الهی شاهد احیای دریاچه ارومیه با تدابیر مسئولان استانی علی الخصوص شخص آقای استاندار به عنوان دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه هستیم .

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: الحمدالله در اول سال شاهد آبگیری خوب دریاچه ارومیه هستیم و انشاالله با برنامه ریزی و تدابیر انجام گرفته از سوی ستاد احیای دریاچه ارومیه این آبگیری و احیای دریاچه در ایام گرم و کم بارش سال نیز ادامه یابد تا شاهد چهره زیبای دریاچه ارومیه باشیم و انشالله لطف پروردگار متعال شامل حال همه ما گردد.

عصو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با تشکر از معاونت هماهنگی امور عمرانی و مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی در به سرانجام رساندن موضوع سرمایه گذاری شهرستان خوی خاطرنشان شد: با اینکه موضوع سرمایه گذاری پروژه آناآتا در شهرستان خوی مربوط به شورای اسلامی شهر ارومیه نمی شود اما شاید زحماتی که در طول بیش از ۷۰ روز به سرانجام رسید ، نتیجه و خیر و برکات آن شامل حال کل استان آذربایجان غربی بویژه ارومیه شود .

رسول اصغرزاده با بیان اینکه باید سرمایه گذاران داخلی را برای کمک حال دولت به میدان بکشیم گفت: برای جذب سرمایه گذاران داخلی به حمایت های معنوی مسئولان کشوری و استانی علی الخصوص شخص آقای استاندار نیاز است و لذا این موضوع باید در بدنه های مدیریتی و دستگاه های اجرایی و نیز شهرداری تقویت شود .

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه بروکراسی و پروسه های اداری موجب فرار سرمایه گذاران از شهر ارومیه می شوند گفت: گاها مشاهده می شود که سرمایه گذاران بخاطر طولانی بودن پروسه اداری و حتی سنگ اندازی ها و تصمیمات کارشناسی نادرست از سرمایه گذاری ، در شهر ارومیه و حتی استان ناامید می شوند و لذا از استاندار محترم آذربایجان غربی خواستار توجه و رفع مشکلات در این حوزه هستیم.
 

تعداد نمایش ها (26)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان