:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی گفت:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 09 اردیبهشت,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی گفت:

 پروژه یادمان شهید باکری آبرو و حیثیت شهر ارومیه است

 دستورات آقای استاندار باید به نحو احسن اجرایی شود و نباید مورد غفلت مسئولان قرار گیرد

حسین پناهی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک نهم اردیبهشت روز شوراها گفت: شوراها منتخب مردم هستند و یک نهاد مردمی تلقی می شود و امیدوارم بتوانیم وظیفه اصلی را که خدمت به مردم است را به درستی و شایستگی انجام دهیم.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی در ادامه سخنانش با تقدیر از حمایت ها و پشتیبانی ها و تصمیمات استاندار آذربایجان غربی برای مدیریت شهری خاطرنشان کرد: به نوبه خودم از تمامی جهات از حمایت ها و پشتیبانی های آقای معتمدیان استاندار محترم آذربایجان غربی تقدیر و تشکر می کنم .

حسین پناهی گفت: امیدوارم تصمیماتی که در جلسات گرفته می شود با تشکیل کمیته ای از سوی معاونین پیگیری، اجرایی و عملیاتی شود ، اما بعضا بخاطر مشغله‌های زیاد کاری و اولویت های دیگر کارهای لازم در مدیریت شهری یک مقدار به فراموشی سپرده می شود.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه اذعان داشت: دستورات آقای استاندار باید به نحو احسن اجرایی شود و نباید مورد غفلت مسوولان قرار گیرد علی الخصوص دستوراتی که در حوزه شهری و رفع مشکلات شهری گرفته می شود.

حسین پناهی گفت: با ایجاد کارگروه های تخصصی و راهبردی می توان تصمیماتی که در جلسات گرفته می شود را به مرحله اجرایی رساند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: پروژه یادمان شهید باکری آبرو و حیثیت شهر ارومیه است و در یک موقعیت خاص واقع شده است ( ورودی شهر ارومیه) و نیاز به جذب اعتبار ملی و توجه ویژه مسوولان را می طلبد.

وی در ادامه گفت: رها کردن و ناتمام ماندن پروژه یادمان شهید باکری ، هم از بعد فرهنگی و هم از بعد سیما و منظر شهری به شهر ارومیه لطمه وارد خواهد کرد و نیاز به رفع مشکلات و تداوم عملیات از سوی مسوولان دارد.

وی گفت: برای رفع مشکل ترافیکی و حمل و نقل شهری و نیز نوسازی ناوگان باید از سهمیه ۱۰۰۰ دستگاه اختصاص یافته به استان استفاده کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اجرای کمربند سبز شهر ارومیه گفت: اجرای کمربند سبز ارومیه هم خواست شخص آقای استاندار و هم مدیریت شهری بوده است که متاسفانه با وجود وعده های مسوولان اداره مسکن و شهرسازی هنوز عملیاتی نشده است.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه یادآور شد: متاسفانه امروز شاهد سنگ اندازی هایی برای جذب سرمایه گذار در حوزه شهری علی الخصوص بحث ساماندهی مشاغل مزاحم هستیم و امیدوارم با نگاه ویژه مقام عالی استان و دستورات قبلی ایشان در جهت رفع مشکلات شهری اجرایی شود.
 

تعداد نمایش ها (31)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان