:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد :

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد :

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 08 بهمن,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد : 

ضرورت افزایش تعاملات شهرداری با دستگاه های خدمات رسان/تکمیل تجهیزات و امکانات پرسنل آتش نشانی  و پسماند در دستور کار قرار گیرد / افزایش مزاحمت تلفنی سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی ارومیه و لزوم فرهنگسازی /شهرداری‌ها در بازسازی بافت فرسوده در مناطق حاشیه نشین شهر در راستای حفظ جان و مال شهروندان اهتمام ویژه داشته باشند

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در جلسه هفتم بهمن ماه صحن علنی شورای اسلامی شهرارومیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های همکاران اجرایی در عملیات های برف روبی بارش های رحمت الهی اخیر گفت: طی دیدار و نشست صمیمی که بهمراه آقای یوسفی دبیر اول شورا در ایام تعطیل و روز پدر با همکاران پسماند و آتش نشانی انجام دادیم ، متاسفانه در این دیدار مشکلات و گلایه هایی توسط همکاران بیان شد که این مسائل به صورت خصوصی  جهت حل و فصل به شهردار اعلام خواهد شد.

وی با انتقاد از قطعی آب شرب در یکی از ناحیه های سازمان پسماند شهرداری افزود: در بازدید و دیدار از ناحیه سازمان مدیریت پسماند واقع در خیابان نور متاسفانه شاهد قطعی آب شرب در ساختمان بودیم و با توجه به شرایط شغلی پرسنل پاکبان و نیاز مبرم آنها برای آب جهت نظافت های شخصی خود و پیشگیری از بیماری های محتمل واگیردار برای پرسنل و خانواده آنها شهرداری در اسرع وقت اقدامات لازم را جهت وصل انشعاب اقدام کند.

وی در ادامه با اشاره به عدم تعامل مجموعه مدیریت شهری با سایر دستگاه های خدمات رسان عنوان کرد : اخیرا" خبر هایی مبنی بر قطعی آب در برخی سرویس بهداشتی های سطح شهر در فضای مجازی پخش شده بود که مجموعه مدیریت شهری به قید فوریت در جهت رفع این مشکلات و تکرار چنین مواردی اهتمام ویژه داشته باشد۰

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به کمبود تجهیزات و امکانات  پرسنل آتش نشانی عنوان کرد : طبق شنیده ها لباس هایی که برای پرسنل آتش نشانی برای امسال تحویل داده شده دست دوم بوده که در صورت صحت موضوع جای تاسف دارد و تخصیص امکانات و تجهیزات از ضروریات است چرا که حفظ جان و مال شهروندان از اولویت های کاری همکاران آتش نشانی بوده است. 

وی در بخشی از سخنان خود با ابراز تاسف از افزایش مزاحمت های تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اظهار کرد : با توجه به گزارشات رسیده ، روزانه حدود ۸۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی انجام که حدود۱۰ درصد تماس ها منجر به عملیات می شود و مابقی مزاحمت تلفنی است و این امر باعث ایجاد مشکلات متعدد شده و ایمنی شهروندان را تهدید می کند. 

دکتر خلیل پور در ادامه با اشاره به مزاحمت های تلفنی با سامانه ۱۲۵ که یکی از عوامل تاخير امداد رسانی در زمان وقوع حوادث و سوانح است، بیان کرد : مجموعه مدیریت شهری با استفاده از ظرفیت های لازم اعم از صدا وسیما ، تولید تیزرها و انیمیشن ها و پخش در فضای رسانه ها، فرهنگسازی های لازم و خطرات و تبعات محتمل در این خصوص را انعکاس دهد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به ضرورت بازسازی منازل مسکونی واقع در طرح بازآفرینی و حاشیه شهر برای مهار بلاهای طبیعی و حفظ جان شهروندان خاطر نشان کرد : شهرداری با اعطای مشوق های لازم و جذب اعتبارات لازم از دولت برای بازسازی منازل فرسوده در مناطق بازآفرینی شهری و حاشیه نشین شهر ارومیه اهتمام ویژه داشته باشد.

تعداد نمایش ها (44)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان