:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد :

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد :

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 26 اسفند,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد : 

اختلاف فاحش پرداختی حقوق پرسنل غیر قابل قبول است / لزوم حذف آیتم های سلیقه ای در پرداختی برخی پرسنل/پاداش های همکاران بر مبنای تلاش و در چهارچوب قانون پرداخت شود 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه #دکتر_مرتضی_پیری در دویست و پنجاه و ششمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور شهردار برگزار شد با انتقاد از عدم پاسخگویی و ارائه گزارش های درخواستی اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار گفت: خوشبختانه دریافت گزارشات غیر رسمی خیلی راحت تر از روش های رسمی در شهرداری بوده و برابر منابع به دست رسیده اختلاف فاحشی بین دریافتی های پرسنل شهرداری قابل مشهود می باشد. 

وی در ادامه افزود : در بررسی پرداختی های حقوق پرسنل فاصله پرداخت حقوق بین ماه های قبل و در بهمن ماه نزدیک به ده برابر بوده و بایستی دلایل فاصله دریافتی همکاران حداقل ۹ میلیون در مقایسه با حقوق ۹۰ میلیونی ازسوی شهرداری تحلیل و گزارش شود.

عضو شورای سلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود با اشاره به غیر قابل قبول بودن آیتم هایی که باعث ناعادلانه شدن پرداختی ها می شود بیان کرد : متاسفانه آیتمی بعنوان پاداش تلاش در فیش حقوقی افراد خاص پرداخت می شود در حالی که این آیتم باید بر اساس توانمندی و تلاش همکاران پرداخت شود. 

دکتر پیری با اشاره به این که پرداختی های حقوق بایستی بر اساس قانون و دلایل انگیزشی انجام شود اظهار کرد : از هر گونه کج سلیقگی و اعمال دیدگاه هایی غیر از کارآمدی در پرداختی ها به پرسنل غیرقابل قبول است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری آیتمهای پرداخت را به شورا گزارش نماید و با تنویر افکار عمومی پاسخگو باشد و نسبت به تعیین تکلیف اضافه پرداختی های غیر قانونی و خارج از اصول عادلانه پرداخت اقدام نماید.

دکتر مرتضی پیری افزود:  هرگونه پرداخت برای تلاش مضاعف همکاران که در چهارچوب قانون باشد مورد حمایت است.
 

تعداد نمایش ها (27)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان