:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 17 مهر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

 با اجرای پروژه های عمرانی ، امیدها به مردم باز خواهد گشت
 مردم از مدیریت شهری برای رفع معضل ترافیک انتظار دارند
 ما نمایندگان مردم هستیم و برای رفع مشکلات آنها باید تلاش کنیم

یعقوب حسینی گفت: سطح مطالبات مردم با حجم عملیات عمرانی توازن ندارد.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی گفت: عدم توازن در کارهای عمرانی در سالهای گذشته موجب نارضایتی شهروندان شده است و امروز یکی از سیاست های مدیریت شهری توزیع عادلانه خدمات در بین مناطق بوده است.

رئیس کمیسیون ویژه توسعه محلی و بازآفرینی شهری شورا در ادامه سخنانش یادآور شد: با اجرای پروژه های عمرانی ، امیدها به مردم بازخواهد گشت و امیدوارم با همدلی ، اتحاد و مشارکت و همراهی شهروندان قدرشناس و فهیم شهر ارومیه شاهد شهری زیبا ، توسعه یافته و توام با رضایتمندی باشیم.

وی در ادامه سخنانش اذعان داشت: ما نمایندگان مردم هستیم و مسئولیت داریم برای رفع مشکلات آنها تلاش کنیم. به جای آوردن وظایف نظارت گسترده، بهبود چابک‌سازی سیستم، تسهیل در فرآیندها، تقنین و غیره بسیار موثر می‌باشد.

یعقوب حسینی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان شد: در مدیریت های گذشته شاهد توسعه بعضی از محلات بوده ایم اما  نقاط دیگر شهر فارغ از این خدمات و توسعه بوده اند و عقب مانده اند.

وی گفت:در بعضی از نقاط شهری علی الخصوص محلات کم برخوردار برای سرویس دهی و ارائه خدمات به آنها باید تلاش کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: طرح جامع مدیریت ترافیکی شهر ارومیه در جهت رفع مشکلات و معضلات و نیز روان‌سازی ترافیک  باید اجرایی شود.

یعقوب حسینی گفت: ارومیه روز به روز در حال توسعه و گسترش است لذا لازم است طرح های ترافیکی به سمت و سوی سیستم های مدرن در جهت حفظ جان شهروندان و کاهش بار ترافیکی شهر برود.

وی در پایان یادآور شد: در کنار فعالیت های فیزیکی ، یک خلا بزرگ در بحث فرهنگسازی ترافیک داریم و مجموعه شهرداری ارومیه ، سازمان ترافیک ، پلیس راهور و دستگاه های اجرایی دخیل در این زمینه در کنار مشارکت های مردمی به این امر مهم نیز توجه داشته باشند.
 

تعداد نمایش ها (29)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان