:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 30 دی,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

اعتماد مردم و پاکدستی بر پرونده سازی غلبه کرد!

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ،#حسین_پناهی در دیدار  مردمی گفت: در مدت رسیدگی به پرونده شهرداری خود را در منزل حبس کرده بودم تا شرمنده اعتماد مردم نباشم.

وی ضمن یادآوری سپاهی‌بودن خود ادامه‌داد: مهمتر از مسائل فردیم این بود که آبروی نظام لطمه نبیند.

عضو شورای اسلامی شهر بیان کرد: طعنه‌ کنایه‌هایی را در این مدت دیدیم و شنیدیم، از اینکه از حقانیتِ رای و اعتمادِ مردم دفاع. کردید و شرایط سخت را پشت‌سر گذاشتید این موفقیت را به شما تبریک میگویم.

وی ادامه داد: علی‌رغم وجود ۱۹هزار برگ پرونده، معتمدین و منتخبین شما [اعضای شورای شهر] با ارائه مستندات و مدارک، و دفاعیات قانونی، حقانیتِ نظرِ مردم را ثابت کرده و نشان دادند که "مردم" در انتخاب خود دقیق بوده‌اند

پناهی خاطرنشان کرد : نشست مجدد بنده و دیگر اعضای تعلیقی در صندلی شورای اسلامی علاوه بر اثبات حقانیت، پیامش به سیاسیون و بدخواهان این بود: پرونده ای در کار نبوده بلکه "#پرونده‌سازی" بود! و اراده و اعتماد مردم و پاکدستی بر پرونده سازی غلبه کرد
 

تعداد نمایش ها (22)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان