:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 23 آذر,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:
طرح مطالعاتی برای محدوده مناطق هدف بازآفرینی در راستای توسعه محلات کم برخوردار تهیه و تصویب شود /  استفاده از ظرفیت  بنیاد مستضعفان در راستای کمک به توسعه مناطق کم برخوردار ارومیه/ تکمیل، احداث و ایمن سازی کانالهای سطح شهر با جدیت همچنان در دستور کار باشد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، صادق توکلی مهر در جلسه کمیسیون ویژه توسعه محلی و بازآفرینی شهری اظهار کرد:  طرح مطالعاتی برای محدوده مناطق هدف بازآفرینی تهیه و تصویب شود.

وی در این راستا افزود: چرا که با تهیه و تصویب طرح مطالعاتی می توان با برنامه و هدف مشخص ، اهداف توسعه مناطق هدف بازآفرینی شهری را با بودجه داخلی و یا جلب همکاری ارگانهای متولی عملیاتی کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در نیاز سنجی برای اهداف بازآفرینی توجه به توسعه محلات کم برخوردار و حاشیه نشین باید مورد کنکاش ویژه متناسب رسالت کمسیون توسعه محلی و بازآفرینی شهری باشد. 

توکلی مهر ادامه داد: با تصویب طرح جامع شهر ارومیه  مناطقی نیز به طرح هدف بازآفرینی افزوده خواهد شد که باید در این موارد نیز تدابیر لازم اندیشیده  و نسبت به بازنگری در محلات هدف بازآفرینی تجدید نظر شود. 

وی تصریح کرد:  در راستای کمک به توسعه مناطق کم برخوردار و محروم ، شهرداری ارومیه از ظرفیت نهادهای دولتی نهایت بهره برداری  را در جهت توسعه و آبادانی مناطق هدف بازآفرینی شهری انجام دهد.

توکلی مهر یادآور شد: موارد نیاز به احداث کانال جمع آوری آبهای سطحی در سطح مناطق جمع بندی شده که با یادآوری حادثه های تلخ سال‌های ماضی در همین کانالها، مراتب با اولویت بندی و توجه ویژه به مناطق محروم با تعیین ردیف اعتبار لازم در بودجه سال 1402 و از آن مهم‌تر تامین اعتبار عملیاتی شود.

🗓۱۴۰۱/۰۹/۲۲

تعداد نمایش ها (16)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان