:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 30 آذر,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: 
با توجه به تصویب طرح جامع مدیریت پسماند نسبت به جذب اعتبارات ملی اقدام شود / ضرورت افزایش نیروی انسانی و ماشین آلات جمع آوری پسماند در مناطق کم برخوردار شهری/ سگ های ولگرد روستاهای اطراف سایت دفن زباله نازلو جمع آوری و از تضییع حقوق ساکنین جلوگیری شود

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، صادق توکلی مهر در جلسه هفتگی کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست ضمن تاکید بر حرکت بر اساس مطالعات طرح جامع مدیریت پسماند گفت : با عنایت به اینکه طرح مطالعات سایت پسماند بر مبنای کارخانه تولید کمپوست است این موضوع مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: جذب اعتبارات ملی منوط به نهایی شدن و ابلاغ طرح جامع مدیریت پسماند است و در حال حاضر مبنا برای شهرداری باید تولید کمپوست باشد و برای تقویت آن پس از تایید طرح جامع ، جذب سرمایه گذار در اولویت باشد؛  برای تولید انرژی از پسماند و سایر موارد لازم هم همزمان می شود ورود کرد. 

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: در مناطق کم برخوردار شهری تراکم بیش از حد جمعیت باعث تولید انبوه زباله است که تزریق نیروی کار مازاد و ماشین آلات همراه با نظارت دقیق و اصولی برای جمع آوری زباله و پسماند این مناطق از الزامات است.

توکلی مهر تصریح کرد: با عنایت به ایجاد دیوار جهت هدایت آب‌های سطحی و ایجاد  مخازن  برای مهار شیرابه های حاصل از انباشت زباله، شهرداری گزارش کاملی از میزان جذب اعتبارات ملی و استانی و  هزینه کرد داخلی به شورا ارائه دهد

وی متذکر شد: باید هزینه کرد عمرانی انجام شده با توان خود سازمان با ارزش ریالی احصا و ارائه شود. 

توکلی مهر ادامه داد: با توجه به اینکه اقدامات قابل قبولی در خصوص تفکیک زباله از مبدا انجام نگرفته لذا در جهت بهبود وضعیت تفکیک زباله برنامه های در دست اقدام  از سوی شهرداری هر چه سریعتر عملیاتی گردد. 

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد: حق و حقوق اهالی و ساکنین روستاهای اطراف سایت دفن زباله نازلو باید رعایت و محترم شمرده شود و ضمن بررسی دقیق عدم نفوذ شیرابه به آبهای زیر زمینی این مناطق ، جمع آوری سگهای ولگرد برای رفاه حال ساکنین به ویژه فرزندان دانش آموز این روستاها و پیشگیری از حوادث ناگوار  در دستور کار شهرداری باشد.

🗓۱۴۰۱/۰۹/۲۹

تعداد نمایش ها (15)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان