:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 20 دی,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:
شفافیت در دستور کار شورای شهر قرار گیرد/ مشارکت دادن همه مردم در تصمیم گیری ها فلسفه شورای شهر/ پروژه های عمرانی بزرگ باید پیوست توجیهی برای شهروندان داشته باشند

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  صادق توکلی مهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از برخی روندها گفت: جایگاه شورا و تعامل با سایر دستگاهها ضروری است و در کنار این موارد بحث شفافیت باید در دستور کار شورای شهر قرار گیرد.

وی افزود: کارکرد و فلسفه شورا مشارکت دادن همه مردم است و بنده هم به عنوان نماینده مردم اگر در جریان تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها  نباشم این مساله زیرسوال می رود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: مجمع روسای شورای شهر و شهرداران شمالغرب موضوع  مهمی بود که بنده بعنوان عضو شورای شهر از رسانه ها مطلع شدیم که چنین نشستی برگزار خواهد شد اما در نهایت معلوم نشد با چه اهداف و برنامه ریزی ها و با چه نکات و چالش های مشترکی برگزار شد.

توکلی مهر تأکید کرد: باید نظرات تمامی اعضا شورای شهر برای طرح در این مجمع قبل از برگزاری دومین نشست جمع بندی می شد.

وی عنوان کرد: به دنبال جایگاه برای شورای شهر هستیم و نباید  نهاد مردم‌سالار شورا را از محتوا تهی و از کارکرد ساقط  و هزینه‌های سیاسی و اجتماعی بر آن  تحمیل شود. اما خودمان در حال آسیب زدن به آن هستیم از این رو تصمیم گیری یازده نفره در شورا باید رقم بخورد.

توکلی مهر با بیان اینکه اگر خواهان تعامل بین نمایندگان مجلس و دستگاهها هستیم باید از خودمان شروع کنیم ، تصریح کرد: حذف هرکدام از اعضا آسیب جدی به جایگاه شورا خواهد بود، این فضا اصلا به مصلحت نیست و باید یازده نفر در تمامی جریانات و امور قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اخذ وام برای نگهداشت سرمایه های فعلی کار مناسبی است و می توان پیگیری کرد، اظهار کرد: در کنار پروژه های کلان عمرانی نباید به خرده پروژه های عمرانی بی توجه بود 

توکلی مهر اظهار کرد: در مناطق حاشیه با حقوق ابتدایی شهروندان در مشکل هستیم که زیرسازی معابر، پیاده روسازی، آسفالت و فضای سبز از جمله آنها هستند و اگر قرار بر زدن خرده پروژه ها برای انجام پروژه های عمرانی بزرگ است نباید انجام گیرد، بلکه باید منابع مالی جدید تعریف شود.

وی ادامه داد:  پروژه های عمرانی بزرگ باید پیوست توجیهی برای شهروندان داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ترافیک روزافزون در شهر خاطرنشان کرد: هزینه کردهای کوچک در حوزه ترافیکی با انجام برخی اصلاحات هندسی و بریدگی ها می تواند گره گشایی های خوبی انجام دهد.

🗓۱۴۰۱/۱۰/۱۸

تعداد نمایش ها (10)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان