:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 21 دی,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:
حرکت در راستای تحقق بودجه رسالت اصلی شهرداری ارومیه باشد/ ضرورت تشویق و ایجاد انگیزه در پرسنل شهرداری در راستای خدمت رسانی و جلب رضایت مردم/  رویکرد بودجه 1402 بر مبنای درک شرایط اقتصادی و تسهیل گری برای مردم باشد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، صادق توکلی مهر در جلسه بررسی بودجه 1402 منطقه سه شهرداری ارومیه گفت: بودجه چشم انداز و اساسی ترین برنامه کاری  شهرداری است که به صورت سالانه، تنظیم آن با روزها و ساعت ها کار کارشناسی و تخصصی محقق می شود که  عملیاتی بودن و حرکت در راستای تحقق آن باید رسالت اصلی مجموعه  باشد.

وی افزود: وضعیتی که الان دچار هستیم نگاه درآمدزایی به مناطق شهرداری ها است که  ضمن اینکه متوجه  نیاز مجموعه به درآمدهای حاصل از مشارکت‌های مردمی هستیم نباید وابستگی در این حوزه سبب افزایش های نامتعارف پیش‌بینی  درآمدی از محل  مناطق و غافل شدن از سایر منابع درآمدی  در بودجه 1402 شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و عضو ناظر این شورا در منطقه سه شهرداری اظهار کرد:  استقلال مناطق و توانمندسازی آن در حوزه های لجستیکی ، ماشین آلات و نیروی انسانی در حوزه خدمات و عمران و ارائه خدمات شایان در محلات و تکریم ارباب رجوع می تواند کسب درآمد را توسط مناطق  شهرداری توجیه کند.

توکلی مهر تصریح کرد: همه مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری مشابه حلقه های متصل یک زنجیر و مکمل یکدیگر  هستند و نبود هماهنگی و یا اخلال در کار هریک سبب ضعف دیگری خواهد بود  از این رو ضروری است انسجام اداری  و سازماندهی، تشویق و ایجاد انگیزه در پرسنل آنها در راستای خدمت رسانی و جلب رضایت مردم در دستور کار باشد.

وی ادامه داد: رویکرد بودجه 1402 باید بر مبنای درک شرایط اقتصادی و تسهیل گری برای مردم باشد و  از دکتر اسدی شهردار و مجموعه زحمت کش منطقه به جهت خدمات یکساله شان قدردانی می کنیم.

توکلی مهر در پایان  از مجموعه تنظیم کننده بودجه که با حساسیت مباحث و داده های لازم را بررسی و برای تهیه یک بودجه مناسب تلاش می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

🗓۱۴۰۱/۱۰/۲۰

تعداد نمایش ها (14)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان