:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 05 بهمن,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:
فرهنگسازی در کنار توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی مورد توجه قرار گیرد/ نبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر عامل افزایش ترافیک

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، گلشن نوروزی در جلسه هفتگی کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری که در راستای بررسی پروژه های اولویت دار عمرانی در سال ۱۴۰۲ تشکیل شد، گفت: رفع معضل ترافیکی مستلزم همکاری و تعامل تمامی دستگاه ها و ارگان های متولی است.

وی در ادامه در خصوص معضل ترافیک بیان کرد: تک سرنشینی ،بیکاری جوانان، فرسودگی ناوگان عمومی و دلهره و استرس های تاخیر در رسیدن به مقصد و عدم رغبت به ناوگان حمل و نقل عمومی از عوامل ایجاد ترافیک بالای شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: باید درکنار نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی توجه ویژه هم به فرهنگ سازی و استفاده از بستر های اطلاع رسانی و صدا و سیما برای شهروندان  مورد توجه قرار داده شود.

وی در بحث ترافیک ادامه داد: نبود پارکینگ هایی در معابر و هسته مرکزی شهر یکی دیگر افزایش دهنده این مشکل می شود

نوروزی عنوان کرد: متاسفانه فرهنگ سازی های اشتباه در رابطه با حمل و نقل عمومی وجود دارد که عنوان می شود استفاده کنندگان از ناوگان عمومی قشر فقیر جامعه می باشند در حالی که اینگونه نبوده و باید فرهنگ اصلی استفاده از این ناوگان ترویج شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: استفاده مدیران و مسئولان رده بالای شهری و استانی از ناوگان حمل و نقل عمومی  هم می تواند تاثیر بسزایی در ترویج این فرهنگ شود.

نوروزی در ادامه در خصوص ترویج فرهنگ استفاده از ناوگان اتوبوسرانی با هدف کاهش تعداد سفر در شهر خاطرنشان کرد: استفاده شهروندان از تاکسی های اینترنتی همانند اسنپ  برای زودتر رسیدن به مقصدشان که به جای جابجایی چهار نفر به مقصد تک مسافر رهسپار می شود که این مورد هم یکی از عوامل تاثیر گذار در افزایش ترافیک شهری درخیابان های ارومیه است.


🗓۱۴۰۱/۱۱/۰۴

تعداد نمایش ها (16)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان