:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 10 اسفند,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:
اولویت اول مدیریت شهری اتمام پروژه های نیمه تمام باشد/ ضرورت پیشرفت فعالیت های فرهنگی همسو و همتراز با طرح های عمرانی

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  گلشن نوروزی در جلسه تصویب بودجه 1402 شهرداری ارومیه گفت: در لایحه  اصلاحیه بودجه قبل از هر تغییری در ارقام و اعداد باید این را مد نظر قرار بدهیم که اولویت اول ما اتمام پروژه های نیمه تمام باشد و در خصوص تخصیص بودجه برای مطالعه و طرح  پروژه های فرهنگی آستین همت بالا بزنیم.

وی افزود:   فعالیت فرهنگی در شهر باید همسو و هم تراز با سایر طرح های عمرانی پیش برود در گوشه و کنار این شهر و در حواشی مسکونی فرهنگسرا و مجتمع فرهنگی آموزشی و تفریحی نداریم و یا کافی نیستند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در این راستا ادامه داد: بخشی از مناطق و مردم ساکن در آنها رها شده اند و نمی توانیم نسبت به خانواده ها و فرزندان مستعد تعلیم و تربیت، بی تفاوت باشیم.

نوروزی تصریح کرد:  اقتصاد، عمران، آبادانی و فرهنگ مکمل هم هستند و برای داشتن شهری آباد باید مردمی آگاه و پرنشاط داشته باشیم و لازمه اش اهمیت دادن به اماکن فرهنگی، ورزشی، تفریحی و آموزشی است.

وی عنوان کرد: باید از هزینه های جاری به سمت هزینه هایی برویم که سرمایه گذاری برای آینده دور باشد، شاید در کوتاه مدت این مهم عملیاتی نشود ولی لازم است از مرحله طرح و مطالعه به عمل ورود پیدا کنیم.

🗓۱۴۰۱/۱۲/۰۹

تعداد نمایش ها (27)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان