:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 24 فروردین,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:
شهرداری ایمن سازی و حصارکشی کانالهای آب را در اولویت کاری خود قرار دهد/ ضروت ارتقا سرانه فضای سبز ارومیه با تمرکز بر ارتقاء در تمامی محلات شهر/  اعضا شورای شهر نماینده مردم و مطالبه گر نیازهای شهر هستند

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه؛ صادق توکلی مهر در اولین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه در سال ۱۴۰۲ با تبریک سال جدید و  همچنین عید نوروز به عنوان نماد فرهنگی ایرانیان و ماه مبارک رمضان به عنوان نماد هویت اسلامی و همزمانی این دو گفت: امیدواریم سال جدید سال اجرای پروژه های عمرانی فاخر باشد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر نمایندگان مردم و مطالبه گر نیازهای شهر هستند، افزود: آغاز سال عمرانی و خدمت رسانی به مردم که همزمان با آغاز سال جدید شروع می شود اراده ای راسخ و محکم را می طلبد تا اثرات خود را در سطح شهر طی سال جاری نشان دهد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید طی گفتگو و جلسات تخصصی با مدیران، کارشناسان و متخصصینی که در مجموعه مدیریت شهری زحمت می کشند، نظرات تخصصی آنها را برای پیشبرد امور شهر احصا و به عنوان نمایندگان مردم، مطالبات شهروندان را نیز برای در نظر گرفتن در برنامه های مدیریت شهری انتقال دهیم تا به نتایج خوبی دست یافته و شاهد رضایتمندی آحاد شهروندان باشیم.

توکلی مهر تصریح کرد: نیازهای شهر ارومیه امروز زیاد و منابع مالی محدود بوده و ضرورت دارد اولویت هایی برای شهر تعیین و با جمع بندی موارد توسط شورا و شهرداری در یک راستا برای اثربخش بودن و نتیجه گرفتن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: علیرغم تلاشهای انجام گرفته در سال گذشته و قدردانی از این زحمات؛ می طلبد در شرایط فعلی تعامل بیشتر برای سربلندی مدیریت شهری در راستای خدمت رسانی به شهروندان را در برنامه کاری خود قرار دهیم و امیدوارم ان شاء الله روزی نیاید که بر اثر کم کاری شرمنده مردم شویم.

توکلی مهر عنوان کرد: اولویت های مدیریت شهری باید متناسب با منابع مالی تعیین و موارد و پروژه های خرد که بار مالی چندانی نداشته و از سوی مردم مطالبه می شود حتما باید در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به حادثه خیز بودن برخی محلات و معابر شهر با توجه به روباز بودن کانالهای جمع آوری آبهای سطحی و یادآوری سقوط یک دستگاه خودروی سواری طی روز جمعه به یکی از همین کانالها و مصدوم شدن راننده آن گفت: وضعیت کانالهای روباز و بدون حفاظ باید در اولویت شهرداری قرار گیرد و حصارکشی و ایمن سازی آنها را باید شاهد باشیم.

توکلی مهر با توجه به وجود معابر خاکی در تعدادی از محلات ارومیه تصریح کرد: سال گذشته قول دادیم که نهضت آسفالت آغاز شود و اتفاقات خوبی هم رقم خورد اما واقعیت این است که معابر خاکی شهر بسیار زیاد و نیاز ضروری وجود دارد، در این حوزه تمرکز زیادی داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با تأکید بر ضرورت توجه به موضوع سرانه فضای سبز در تمامی نقاط شهری خاطرنشان کرد: افزایش سرانه فضای سبز و ارتقاء شاخصه های آن و الزام به اجرایی شدن قانون هوای پاک ضروری است و باید مدنظر قرار گرفته و در محلاتی که با کمبود و حتی نبود پارک و فضای سبز روبرو هستیم نسبت به اصلاح این روند و توسعه فضای سبز اقدام کنیم.

تعداد نمایش ها (25)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان