:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 22 مرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

شهرداری ارومیه از شکایت خود علیه خبرنگاران صرف نظر کند/ ضرورت توجه شهرداری به اجرای مصوبه ۲۶۹ شورای شهر در راستای حفظ جان پاکبانان/ مسابقات والیبال مردان آسیا نباید نادیده گرفته شود/ ضرورت استفاده از ماشین آلات مکانیزه در مسیرهای شریانی

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، توماج وحیدافشار در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن ابراز تاسف از درگذشت یکی از پاکبانان پرتلاش شهرداری و تسلیت به بازماندگان مرحوم علی سهرابی اظهار کرد: دیروز  یکی از پاکبانان عزیز شهرمان بر اثر تصادف با خودرو و در حین خدمت جان خود را از دست داد .

وی در این راستا افزود: به جهت حفظ جان و سلامتی این قشر زحمتکش، پاکبانان باید از تمامی امکانات ایمنی برخوردار بوده و در امنیت کامل خدمت کنند تا شاهد وقوع حوادث اینچنینی نباشیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ضروری است شهرداری در راستای حفظ جان پرسنل خود به اجرای مصوبه ۲۶۹ شورای شهر(خرید و تجهیز کارگران و پاکبانان به لوازم ایمنی) توجه ویژه ای داشته باشد.

وحیدافشار تاکید کرد: باید در مسیرهایی که سرعت مجاز در آنها ۸۰ کیلومتر بوده و مسیرهای شریانی محسوب می شوند از ماشین آلات مکانیزه رفت و روب استفاده کرد و نیروی انسانی پیاده نباید در این شرایط خدمت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن یادآوری زحمات پرسنل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در آماده سازی محل برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا تصریح کرد: بزرگترین رویداد والیبالی آسیا در شهر والیبالی ارومیه برگزار خواهد شد و شهرداری ضروری است در راستای رسالت خود کل شهر را برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد آماده کند.

وحیدافشار عنوان کرد: مردم باید احساس کنند شور و شوق در شهر جریان داشته و مسابقاتی به این مهمی نباید نادیده گرفته شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با یادآوری روز خبرنگار و ضرورت استقبال از انتقادات و نظرات سازنده برای بهبود وضعیت خدمات رسانی در مدیریت شهری خاطرنشان کرد:  هفدهم مردادماه روز خبرنگار بود ، به همین منظور میخواهیم شهرداری از شکایت خود علیه خبرنگاران صرف نظر کند چون نظر و سیاست نظام اسلامی نیز در کلیت شکایت علیه خبرنگاران و محدود کردن آنها نیست.
 

تعداد نمایش ها (29)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان