:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/پنجشنبه, 16 آذر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: 

شهرداری در کنار اجرای پروژه‌های کلان به اجرای پروژه‌های خرد محله محور اهتمام ویژه داشته باشد/ ضرورت توزیع عادلانه خدمات و امکانات درکلیه مناطق/ توجه به اجرای طرح تفصیلی منطقه‌ای متناسب با بافت و ویژگی‌های ساختاری مناطق در دستور کار شهرداری قرار گیرد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، احد یوسفی در نشست هفتگی کمیسیون توسعه محلی و بازآفرینی شهری که در راستای بررسی برنامه‌های سال آتی با موضوع اجرای پروژه‌های محله محور با محرک توسعه و گزارش دهی اقدامات انجام شده در حوزه بازآفرینی در مناطق پنجگانه شهری برگزار شد گفت: مدیریت شهری باید در کنار اجرای پروژه‌های کلان به اجرای پروژه‌های خرد با محرک توسعه و با قابلیت افزایش ارزش افزوده در محلات توجه ویژه داشته باشد. 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های محله محور در شهر افزود: اگر اجرای پروژه‌های خرد زود بازده محله محور به ویژه در مناطق کم برخوردار نسبت به سایر مناطق شهری در دستور کار قرار داده شود علاوه بر توسعه مناطق موجب افزایش سطح رضایت‌مندی عمومی شهروندان می‌شود.   

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود با تاکید بر توجه به تهیه طرح‌های تفصیلی با محوریت منطقه‌ای عنوان کرد : طرح‌های تفصیلی تصویب و ارایه شده با قابلیت اجرا در کل سطح شهر بوده و شهرداری باید با توجه به متمایز بودن بافت‌ها و ویژگی‌های ساختاری شهرسازی در مناطق  نسبت به تهیه و ارائه طرح تفصیلی  متناسب با هر منطقه را در دستور کار خود قرار دهد. 

وی با اشاره به ارتباط مستقیم توزیع عادلانه خدمات و فعالیت‌های عمرانی در مناطق شهری و افزایش سطح رضایت شهروندان از مجموعه اظهار کرد: تمرکز اجرای پروژه‌های خدماتی و عمرانی در برخی مناطق به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و باید در اجرای پروژه‌ها تعادل در بین مناطق رعایت شود.

احد یوسفی بیان کرد: خوشبختانه زیر ساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم در مناطق کمتر توسعه یافته برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، خدماتی و عمرانی محیا بوده و فقط نیازمند برداشت گامی در راستای عملیاتی نمودن طرح‌ها است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: مردم ارومیه شایسته بهترین خدمات هستند و هر اقدامی که در  راستای افزایش سطح رفاه شهروندان انجام شود ناچیز بوده و اگر مجموعه مدیریت شهری بتواند بستری با فعالیت‌های خود برای جلب اعتماد مردم  انجام دهد شهروندان تا حد توان همکاری و هم افزایی لازم را با مجموعه خواهند داشت.
 

تعداد نمایش ها (21)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان