:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 23 بهمن,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

شهرداری از همکاران سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری دخیل در بازسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری تجلیل کند/ضرورت توجه به تفکیک زباله بعنوان درآمد پایدار شهرداری /لزوم جبران کمبود نیروی پاکبان در مدیریت پسماند شهرداری با برون سپاری/ بازارهای روز در ایام نزدیک نوروز برای تسهیل خرید مایحتاج شهروندان راه اندازی شود 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پور در دویست و سی و نهمین جلسه علنی صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از همکاران سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در راستای بازسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری گفت: همکاران مجموعه در حالی این نوسازی را انجام داده اند که در مبلغ قرارداد مشابه سال های اخیر ۱۰ دستگاه یک سوم هزینه شده و این اقدام ارزشمند و مقرون به صرفه همکاران که با بازدید نمایندگان وزارت محترم کشور نیز همراه بود و در راستای مدیریت هزینه و بازسازی انجام شده با اعطای لوح و تندیس از مدیر و همکاران آن سازمان تجلیل شده است. 

وی در ادامه با انتقاد از بی توجهی به تلاشهای  همکاران سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری و ترویج روحیه پشتکاری توسط شهردار افزود: هیچ تجلیل و تقدیری از سوی مجموعه مدیریت شهری از همکاران دخیل در بازسازی در ده دستگاه اتوبوس های شهری شاغل در سازمان انجام نشده است که جای بسی تاسف دارد !

عضو شورای شهر ارومیه با اشاره به صحبت های استاندار محترم از دغدغه های شهری «ترافیک و زباله» در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته بیان کرد: از بیان دغدغه های شهری توسط استاندار محترم در راستای هم افزایی دستگاه های دخیل در حل این معضلات  تقدیر و تشکر می کنیم، واقعیت مدیریت شهری نتوانسته برنامه های خود را در جهت حل معضل ترافیک و استفاده از سرمایه پسماند شهری که در جهان بعنوان طلای کثیف شناخته می شود ، بهره برداری لازم را داشته باشد .

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه در شهر ارومیه روزانه حدود ۸۳۰تن زباله تولید می شود عنوان کرد: طبق گزارشات کارشناسانی  از مقدار تولید شده زباله روزانه یک سوم آن قابل تفکیک و بازیافت بوده که جزوه سرمایه و درآمدهای پایدار شهرداری نتوانسته ایم در این راستا اقداماتی انجام دهیم .

دکتر خلیل پور  ادامه داد: متاسفانه سودهای حاصل از تفکیک زباله در سایه کم توجهی مدیریت شهری برای اشخاص سوم می رسد و شهرداری در اسرع وقت سیاست های خود را در راستای اجرای تفکیک زباله از مبدا با اعطای مشوق ها برای شهروندان ارائه و انجام دهد.   

وی با اشاره به کمبود نیروی پاکبان در مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد:کمبود نیروی انسانی در نواحی پسماند شهرداری ارومیه ملموس بوده و با تصویب الحاقیه جدید طرح جامع شهر ارومیه شهرداری باید اسرع وقت در راستای حل مشکل ، برون سپاری نواحی را در دستور کار خود قرار دهد.

دکتر محمد خلیل پور یاد آور شد: در منطقه۲ شهرداری که یکی از وسیع ترین مناطق شهری ارومیه بوده پرسنل اجرایی شاغل در  پیشگیری ساخت و ساز و سد معبر حوزه فعالیت کمتر از ۲۰ نفر بوده و شهرداری برای رفع  کمبود نیروی انسانی در بخش های اجرایی شهرداری اهتمام ویژه داشته باشد. 

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به نزدیکی سال نو خاطرنشان کرد: سال های قبل مصوبه ای برای راه اندازی بازارهای روز در نزدیکی های نوروز برای تسهیل خرید مایحتاج شهروندان ، ساماندهی و رونقی برای کسب و کار شهروندان در شورای شهر تصویب شده بود که شهرداری امسال نیز همانند سالهای قبل در راه اندازی این بازارها اهتمام ویژه داشته باشد.
 

تعداد نمایش ها (26)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان