:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 23 بهمن,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

شهرداری در اسرع وقت گزارشات از آخرین وضعیت عمرانی و مالی را جهت بررسی دقیق تر بودجه ۱۴۰۳ به شورا ارسال کند /ضرورت پاسخگویی شهرداری بابت محکومیت های چندین میلیاردی در پرونده های دادگاه/ شهرداری چه برخورد تنبیهی و بازدارنده با عوامل مقصر در فوت کودک بر اثر حمله سگ های ولگرد انجام داده است؟ 


به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  مرتضی پیری در دویست و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در مورخ ۸ بهمن ماه سال جاری نامه ای مبنی بر ارائه گزارشات لازم در رابطه با آخرین وضعیت مجموعه مدیریت شهری در مباحث عمرانی، مالی و ... ارائه داده ام که متاسفانه توضیحات لازم تا این تاریخ به دست ما نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه بررسی و تصویب بودجه یکی از اساسی ترین وظایف شورا بوده و باید سیاست های مجموعه مدیریت شهری برای یک سال در آن تدوین شود و این اصل با اطلاعات ناقص میسر نبوده افزود: شهرداری به قید فوریت در  راستای بررسی های دقیق تر و واقع بینانه بودجه سال ۱۴۰۳ گزارشات درخواست شده را به اعضای شورای شهر ارسال کند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود با اشاره به ادامه فعالیت سازمانهای مردود در حسابرسی که مستلزم ارایه گزارشات لازم  و توضیحات بوده بیان کرد: در  حسابرسی سال ۱۴۰۰ متاسفانه برخی از سازمان های ذیربط شهرداری مردود بوده و علیرغم اعلام مستند مردودی  توسط حسابرس با رای مثبت در صحن علنی تایید و با استناد به تایید اعضای شورا در هیات تطبیق هم تایید شده است که نیازمند بازنگری بوده و باید مجموعه مدیریت شهری به سوالات ما در این رابطه پاسخگو باشد. 
 
 وی با ابراز تسلیت به خانواده فوت شده کودک در اثر حمله سگ های ولگرد در منطقه شهرک شاهد گفت: با اینکه چند ماه اخیر اتفاق ناگوار فوت کودک بر اثر حمله سگهای ولگرد در منطقه شهرک شاهد ، شهرداری چه اقدامات تنبهی و بازدارندگی برای مسببین و مسئولین خاطی انجام داده است ؟

وی ادامه داد: گرچه هر مبلغی و اقدامی برای تسکین این درد خانواده داغدیده بی اثر بوده ولی شهرداری باید دیه کودک را از محل بیمه مسئولیت مدنی پرداخت می کرد که متاسفانه با سهل انگاری انجام شده از مسئول مربوطه تمدید بیمه با وقفه نزدیک به ۳ ماهه صورت گرفته که این حادثه در آن بازه زمانی اتفاق افتاده است. 

دکتر پیری ضمن اشاره به اینکه مسئول بیمه مسئولیت مدنی شهرداری باید پاسخگو باشد که علت عدم تمدید و وقفه چه بوده است تاکید کرد: باید همه مسئولین مستقیم و غیر مستقیم که در این حادثه باعث فوت کودک شده بازخواست و برخورد های لازم انجام شود.  

 عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان خواستار پاسخگویی شهردار از محکومیتهای چندین میلیاردی شهرداری ارومیه شد و  خاطرنشان کرد: چرا امور حقوقی حتی در شعبه هایی جهت دفاع حاضر نشده و باعث محکومیت و ضرر های میلیادی برای شهرداری شده است.
 

تعداد نمایش ها (32)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان