:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه :

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه :

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 01 اسفند,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه :

عملکرد سازمانهای خدمات شهری ویترین خدمات دهی شهرداری به شهروندان است / لزوم ساخت تندیس و کتیبه های زندگی نامه شخصیت های بزرگ ادبی ارومیه درخیابان مشاهیر/ وضعیت نگهداری و نظافت سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها در پارک ها و سطح شهرقابل قبول نیست/با توجه به سختی های در کار حقوق ومزایای پرسنل آرامستان باید کامل پرداخت شود 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین #دکتر_محمد_خلیل_پور در دویست و چهل و هفتمین جلسه فوق العاده صحن شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه عملکرد سازمان های خدمات شهری ویترین خدمات دهی شهرداری به شهروندان بوده گفت: بیشترین و اساسی ترین خدمات دهی در شهر در حوزه خدماتی و عمرانی بر عهده سازمان های سیما و منظر شهری ، پسماند و سازمان عمران است و لذا در بودجه ۱۴۰۳ باید نگاه ویژه ای به این سازمان ها داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از وضعیت نامطلوب پارکهای سطح شهر افزود: در سالهای گذشته هزینه هایی برای احداث نمازخانه های داخل پارک های سطح شهر انجام گرفت اما متاسفانه از لحاظ نگهداری و نظافت رسیدگی نشده است و درب ها همیشه بسته بوده و بلا استفاده مانده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با بیان اینکه نگهداری و تامین سرویس های بهداشتی واقع در پارک ها نامطلوب است بیان کرد: آبخوری های پارک ها و سطح شهر از لحاظ نگهداری و نظافت قابل قبول نبوده و سازمان به قید فوریت در مورد رفع مشکلات اهتمام ویژه داشته باشد. 

وی با انتقاد از وضعیت بصری و زیبایی شهر ارومیه عنوان کرد : سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری علاوه بر اینکه در چند سال اخیر نتوانسته اقدامات قابل ملموسی در زیباسازی شهر انجام دهد از تعمیر و نگهداری المانها و آبنماهای موجود در سطح شهر و پارک ها هم غافل مانده است.

دکتر محمد خلیل پور با انتقاد شدید خیابان مشاهیر واقع در پارک ائللر باغی گفت: با توجه به اینکه خیابان مشاهیر با مصوبات شورای شهر در سال های گذشته نصب و به بهره برداری رسیده است متاسفانه نتوانسته ایم با ساخت کتیبه هایی زندگی نامه و تندیس های یاد بود از شخصیت های بزرگی همچون صفی الدین اورموی ، محدث اورموی ، فخرالاسلام و ... که بخشی از هویت این شهر بوده را به جوانان و نوجوانان این شهر بشناسانیم.

وی اظهار کرد : با توجه به فرا رسیدن عید نوروز ۱۴۰۳ ، توجه به رنگ آمیزی ، تنظیف شهر ، زیباسازی و ترمیم نرده های واقع در بلوارهای سطح شهر علی الخصوص در مناطق پر تردد شهروندان و مسافرین که موجب ایجاد آلودگی های بصری شده است انجام شود.

دکتر خلیل پور با انتقاد از تنگ نظری برخی مسئولین در اعطای مزایا برای همکاران سازمان آرامستان تصریح کرد : باید حق و حقوق و مزایای پرسنل آرامستان شهرداری همانند سایر شهرداری های کشور متناسب با زحمات و سختی های کار آنها باشد چرا که هیچ یک از تصمیم گیران در رابطه با مزایای این پرسنل حتی قادر به فعالیت ۵ دقیقه ای  در شغل آنها نیستند. 

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تجهیزات مکانیزه برخی فعالیت ها در سازمان یادآورشد : سازمان باید در  نظافت محیطی  باغ رضوان و در فضا سازی های باغ رضوان و  استفاده از تصاویر شهداء علی الخصوص ۲ و ۳ شهید از یک خانواده اهتمام ویژه داشته باشد.
 

تعداد نمایش ها (21)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان