:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 26 اسفند,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه/فعالیت قریب به ۶۰۰ تاکسی پیکان فرسوده در سطح شهر/شهرداری پرداخت پاداش پایان سال برای رانندگان استیجاری و همه کارکنان را در دستور کار قرار دهد/عزت همکاران در ارائه خدمات رفاهی و پرداخت ها حفظ شود  


به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ،حجت الاسلام و المسلمین #دکتر_محمد_خلیل_پور در دویست و پنجاه و ششمین جلسه صحن شورای اسلامی شهرارومیه که با حضور شهردار برگزار شد با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری گفت: در سال گذشته خوشبختانه ۵۵ دستگاه اتوبوس شهری خریداری شده در ادوار گذشته وارد چرخه خدمت به شهروندان شده و تعدادی از اتوبوس ها هم در اقدامی قابل تحسین توسط همکاران سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بازسازی شده است. 


وی در ادامه با اشاره به فعالیت قریب به ۶۰۰ دستگاه تاکسی پیکان فرسوده درسطح شهر فعالیت می کنند افزود: متاسفانه نوسازی تاکسی های شهری سالهاست که به فراموشی سپرده شده است شهرداری برنامه ریزی های لازم را در جهت نوسازی تاکسی ها با اخذ اعتبارات لازم و یا مشارکت یکی از بانک های عامل با اعطای تسهیلات به تاکسی داران را در دستورکار ویژه خود قرار دهد. 

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اضافه کرد: با توجه به ارسال لایحه پرداخت مبلغ یارانه ماهانه در راستای کمک هزینه نگهداری اتوبوس های شهری در جهت کمک به اتوبوس داران ، شهرداری با لایحه جداگانه ای برای پرداخت یارانه به تاکسی های فرسوده سطح شهر را نیز که در حال خدمت به شهروندان هستند اهتمام ویژه داشته باشد. 

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به لزوم پرداخت پاداش پایان سال برای  رانندگان استیجاری افزود: باتوجه به اینکه رانندگان استیجاری  همانند دیگر همکاران شهرداری ۱۲ ماه در مجموعه زحمت می کشند شهرداری پرداخت مبلغی را بعنوان عیدی و یا پاداش پایان سال را  از محل ردیف بودجه رفاهی در دستور کار خود قرار دهد. 

دکتر محمد خلیل پور بیان کرد : شهرداری تمهیدات لازم را همانند سنوات گذشته مبنی بر پرداخت  مبلغی بعنوان پاداش پایان سال برای همه کارگران و کارمندان و همچنین ترمیم عیدی برای کارمندان شهرداری اهتمام ویژه داشته باشد. 

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به ضرورت حفظ عزت همکاران چه در ارائه خدمات رفاهی و چه در پرداختی های حقوق و مزایا  خاطرنشان کرد : متاسفانه طبق شنیده ها همکاران از فروشگاه هایی که جهت حق لباس معرفی شده اند گلایه مند هستند که در این صورت لازم است شهرداری به قید فوریت بررسی و در صورت صحت موضوع از اعلام قیمت های سرسام آور توسط فروشگاه‌های انحصاری ، شهرداری برای دفاع از پایمال نشدن حق و حقوق پرسنل تصمیمات و اقدامات اساسی نظارتی را انجام دهد.
 

تعداد نمایش ها (31)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان