:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/پنجشنبه, 04 آبان,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

ساماندهی کانکس های اغذیه فروشی  و فست فود در معابر شهری در دستور کار شهرداری قرار گیرد

راه اندازی خیابان غذا در شهر ارومیه از لحاظ اقتصادی و هم اشتغالزایی می تواند موثر باشد

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، ساسان ابراهیم زاده گفت: در راستای ساماندهی سیب زمینی فروشی های کنار خیابانی با تعبیه کانکس در پارک الغدیر اقدام خوبی انجام شده ولی با توجه به اینکه این کانکس ها مربوط به بازارچه خود اشتغالی بانوان بود امید است در آینده نزدیک شاهد راه اندازی بازارچه مخصوص فروش محصولات تولیدی بانوان سرپرست خانوار در جهت حمایت از این قشر در مکان مناسب باشیم.

وی ادامه داد: همه اغذیه فروشی ها ، کبابی و فست فودها که در معابر شهری و بیشتر در کانکس ها و وسایل نقلیه امرار معاش می کنند می توان همین تعداد موجود را با برنامه ریزی منظم ساماندهی کرد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه از شناسایی و جذب سرمایه گذار داخلی برای راه اندازی خیابان غذا در شهر ارومیه خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه شناسایی و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و رفع مشکلات پروژه های سرمایه گذاری مدیریت شهری است.

وی افزود: امروز در بیشتر کلانشهرهای ایران ، خیابانی بنام خیابان غذا در راستای ساماندهی مشاغل و اغذیه فروشان و کمک به اقتصاد شهری و ایجاد اشتغالزایی راه اندازی شده است و امید می رود این طرح بزودی در شهر ارومیه نیز اتفاق بیافتد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان شد؛ برای راه اندازی خیابان غذا در شهر ارومیه سرمایه گذار داخلی از سوی کمیسیون سرمایه گذاری شناسایی و جلساتی هم برگزار شده است و امید است پس از طی مراحل قانونی این طرح در خیابان پارک سلامت و یا مسیر رودخانه شهرچایی در یک محل ثابت ، مشخص و اجرایی شود.

تعداد نمایش ها (41)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان