کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.
نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 21 تیر,1401/دسته ها: اخبار
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه: کسب رضایتمندی شهروندان منجر به افزایش اعتماد عمومی به مدیریت شهری می شود/ بررسی اولویت بندی آسفالت معابر منطقه سه ارومیه
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، ساسان ابراهیم زاده با حضور در شهرداری منطقه سه ضمن بررسی مشکلات شهروندان ومراجعین دستور مقتضی را جهت هماهنگی برای رفع مشکلات مردم را صادر کرد.
وی طی حضور در شهرداری منطقه سه گفت: از تلاش های شبانه روزی شهردار و عوامل اجرایی منطقه سه که با اهتمام کامل نسبت به حل درخواست های اهالی اقدام می کنند نهایت تشکر و قدردانی خود را ابراز می دارم.
عضو هیئت رییسه و خزانه دار شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه جلسه ای با موضوع اولویت بندی آسفالت معابر منطقه سه نیز داشت و موضوع با جزئیات مربوطه بررسی شد.
ابراهیم زاده در ادامه بر احصا، دسته بندی و اولویت گذاری مشکلات و مطالبات شهروندان تأکید کرد و یادآور شد: کسب رضایتمندی شهروندان منجر به افزایش اعتماد عمومی به مدیریت شهری خواهد شد.
🗓۱۴۰۱/۰۴/۲۰
تعداد نمایش ها (32)/نظرات (0)
هیئت رئیسه سرمایه گذاری, مشارکت و گردشگری خدمات شهری و محیط زیست بودجه و امور حقوقی فرهنگی و اجتماعی عمران, برنامه ریزی و حمل و نقل شهری روابط عمومی و اموربین الملل نظارت و پیگیری کمیسیون ویژه توسعه محلی و بازآفرینی شهری کمیسیون ویژه زنان و خانواده پست الکترونیکی : webmail@urmia.ir