:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 16 شهریور,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه:
وضعیت املاک قولنامه ای یک بار برای همیشه تعیین تکلیف شود

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، توحید علی نژاداصل در نودمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه بر ضرورت تعیین تکلیف املاک قولنامه ای با توجه به مطالبات شهروندان و در راستای پاسخگویی به آنها تأکید کرد.

وی افزود: نامه ای با امضا شهردار و ریاست شورای شهر تنظیم و اهم موضوعاتی که قابلیت طرح  در شورای دستگاه های نظارتی را دارند جهت اتخاذ تصمیمات اساسی مطرح شده اند تا با ورود دستگاه قضایی به این امور مسائل و مشکلات مهم مدیریت شهری بطور ریشه ای حل شوند.

در شورای دستگاههای نظارتی با موضوع املاک قولنامه ای دارند قید شده و برای یکبار برای همیشه این موضوع از طریق دستگاه قضایی باید تعیین تکلیف شوند.

عضو هیئت رییسه و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه بر لزوم حفظ وحدت و همدلی در ارومیه تأکید کرد و یادآور شد: هرکسی که به خاک مقدس این کشور چپ نگاه کند همه ما موظف به محکومیت آن فارغ از قومیت و مذهب هستیم.

🗓۱۴۰۱/۰۶/۱۵

تعداد نمایش ها (27)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان