:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 04 دی,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه:

سال آینده والیبال ارومیه به جایگاه واقعی خود خواهد رسید/افزایش دو برابری بودجه فرهنگی شهرداری در سال 1402/ برنامه ریزی برای افتتاح چندین سالن ورزشی در مناطق کم برخوردار 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،عادل اعظم انهر در برنامه زنده رادیویی شهریمیز ضمن آرزوی سلامتی و امنیت برای شهروندان و هموطنان اظهار کرد: شهرداری ارومیه دارای 12 باب فرهنگسرا است و طی تفاهم نامه ای با دانشگاه صنعتی ارومیه شاهد ایجاد یک فرهنگسرای جدید در ان دانشگاه خواهیم بود.

وی با تسلیت ایام فاطمیه افزود: شاهد تشییع پیکر شش شهید گمنام در شهرمان خواهیم بود و با عنایت به  اینکه همه ما مدیون این شهدا هستیم ضروری است به صورت حداکثری در این مراسم حضور بیابیم.

عضو هیئت رییسه و رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدیریت شهری  نگاهی جامع به برنامه های فرهنگی دارد و با نگرشی علمی به مسائل روز و آینده  دارد، نگاه ما حرکت در جهت اولویتهاست و با عنایت به محدودیت منابع و محدودیت زمانی سعی بر اجتناب از دوباره کاری است چرا که فرصتی برای آزمون و خطا نداریم.

اعظم انهر تصریح کرد:  شهرداری از  لحاظ مالی در محدودیت ها قرار گرفته و هم از لحاظ زمانی در محدودیت می باشیم و از این رو ناچار هستیم به سمت اولویت ها حرکت کنیم و برنامه هایمان اولویت محور شده اند و تمامی برنامه ها حول محور قرآن و عترت پیش می رود.

وی ادامه داد: در کنار این موضوع از پیشینه گران قیمت شهرمان غافل نیستیم و برای آداب و سنن تاریخی ارومیه که بی همانند هستند ارزش قائل هستیم و برنامه هایی را در نظر گرفته ایم.

اعظم انهر عنوان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه های ورزشی، هنری، علمی و قرآنی و ... در دستور کار قرار دارد، میزان بودجه فرهنگی سال قبل حدود ۵۰۰ میلیارد ریال بود که درسال آینده به یاری خداوند آن  را به دو برابر افزایش خواهیم داد.

وی یادآور شد: ما باید برای احیا تاریخ و هویت ارومیه بیش از پیش تلاش کنیم، در  خصوص خدمات مجاهد نستوه آذربایجان شیخ غلامرضا حسنی به انقلاب و هویت ارومیه، خدمات  مرحوم آیت الله قره باغی و آثار مکتوب آیت الله قریشی و سایر مشاهیر علمی ، ادبی و... برنامه داریم.

اعظم انهر در خصوص والیبال  یادآور شد: ما زمانی به والیبال ورود کردیم که فرصت جذب بازیکنان مطرح از دست رفته بود و با توجه به علاقمندی جوانان و شهروندان علیرغم مشکلات مالی و فرصت کمی که وجود داشت تیم را با حمایت شورا راهی لیگ برتر کردیم و خدا را شاکریم که اخیراً به سمت رو به رشد حرکت می کند.

وی ادامه داد: سال بعد تلاش داریم  والیبال ارومیه را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

اعظم انهر اظهار کرد: اگر جوانانمان از سوی رسانه های خارجی آسیب می بینند وظیفه شهرداری در حوزه فرهنگی توجه به این موضوع است و فرهنگسراها در کنار مساجد به عنوان پایگاههایی هستند که در برابر هجمه های دشمن به اعتقادات جوان ایرانی و هویت آنها برنامه ریزی های خوبی را پیش بینی می کنند.

وی افزود:  در حوزه مبارزه و پیشگیری از اعتیاد، آموزش های محله محور، فرهنگ ترافیک، فرهنگ تلاش در فرهنگسراها نیز برنامه های خوبی داریم.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه در واکنش به سوال یکی از شهروندان در خصوص وضعیت نامناسب بنر تصاویر شهدا در سطح شهر گفت: شهدا در قلب ما جای دارند و راه و مکتب آنها نصب العین ما است و از تصاویر و نمادهای شهدا نیز باید به نحو شایسته محافظت و نگهداری کنیم.

اعظم انهر افزود: مردم باید از برخی مسائل و واقعیات آگاهی یابند چرا که ما هنوز  بدهی های سالهای گذشته  تعدادی از پیمانکاران  را پرداخت نکرده ایم، شهرداری امروز نیازمند جذب سرمایه گذار است.

وی یادآور شد: از دکتر حسین مهدی زاده شهردار ارومیه و نهادهای نظارتی جهت پیگیری مشکلات و درآمدزایی از منابع مختلف که پیش از این تحقق پیدا نمی کردند، تقدیر و تشکر می کنیم.

اعظم انهر تصریح کرد: متاسفانه در حوزه فرهنگی و ورزشی آنطور که شایسته مردم است اقدام نشده بود و باید افق دید وسیعتر شود.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی سال آینده چندین سالن ورزشی در مناطق کم برخوردار افتتاح خواهیم کرد و در حوزه ورزش های همگانی و ورزش بانوان توجه ویژه ای خواهیم کرد.

🗓۱۴۰۱/۱۰/۰۳

تعداد نمایش ها (16)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان