:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 20 دی,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه:
تجربیات شهرهای موفق در حوزه تفکیک زباله از مبدا مورد توجه قرار گیرد/  بهسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل و ماشین آلات پسماند از ضروریات است/ انعکاس و اطلاع رسانی عملکرد شهرداری به موقع و دقیق باشد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، عادل اعظم انهر در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: استفاده و جذب اعتبارات صندوق ملی برای مدیریت و سرمایه گذاری در حوزه مدیریت پسماند باید پیگیری شود.

وی افزود: در بازدید اخیر اعضای شورای اسلامی شهر به همراه معاون دادستان از سایت زباله نازلو ، مقرر شد مسائل و مشکلات حقوقی این سایت مرتفع شود که لازم است شهرداری پیگیری کرده و تمهیدات عقد قرارداد سرمایه گذاری را فراهم آورد.

اعظم انهر تصریح کرد: لازم است طرح تفکیک زباله از مبدا با شفافیت هرچه سریعتر عملیاتی شده و در این زمینه از تجربیات شهرهای موفق مثل مشهد استفاده شود، برای این امر ، از ظرفیت ایجاد شده  در مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استانهای شمالغرب کشور نیز باید استفاده شود.

وی یادآور شد: برای اجرای طرح جامع و حفظ بهداشت و سلامت بیشتر شهر ،  بهسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل و ماشین آلات پسماند ضروری است.

اعظم انهر تأکید کرد: برای پیشگیری و مقابله با آلاینده هایی مثل  لاستیک سوزی در حریم شهر باید با آموزش همگانی و همکاری با نیروی انتظامی ، برنامه و تدابیری جدی اندیشیده شده تا شهروندان از هوای سالم محروم نشوند.

وی افزود: در اقدامات طرح جامع پسماند استفاده از تجربیات شهر های موفق کشور با در نظر گرفتن شرایط خاص آب و هوایی شهر ارومیه مورد توجه و ملاک عمل باشد.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: انعکاس به موقع و مناسب اخبار مربوط به اقدامات و عملکرد شهرداری در خصوص خدمات شهری و رویدادهای مهمی همچون نشست مراکز استان های شمالغرب کشور می بایست بیشتر مورد توجه واقع می شد.

🗓۱۴۰۱/۱۰/۲۰

تعداد نمایش ها (13)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان