:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو  شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو  شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 15 اسفند,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو  شورای اسلامی شهر ارومیه:
 نوروز شاخص ترین نماد فرهنگی باستانی ایرانیان است/باید همه مردم شهر را با قبول تفاوتهای فرهنگی و زبانی آنان ببینیم

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، صادق توکلی مهر در نشست کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست که در راستای برنامه ها و هماهنگی های لازم در راستای ستاد استقبال نوروز ۱۴۰۲ بود گفت: امیدوارم با بررسی کارنامه های عملکردی گذشته ، برنامه ریزی و اقدامات مناسبی برای آینده بهتر تدارک ببینیم.

وی افزود: شکی نیست که نوروز شاخص ترین نماد فرهنگی باستانی ما ایرانیان است و عبارت "شهر ما ، خانه ما" هم یک گفتمان برند مجموعه مدیریت شهری هاست.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: همانند منازل شخصی اگر می خواهیم خانه تکانی و تنظیف شهری انجام دهیم باید همه گوشه و کنار منزل را بصورت همه گیر و یکسان تمیز کنیم .

توکلی مهر تصریح کرد: چنانچه می خواهیم چیدمان و مبلمان منزل و شهر را تغییر دهیم باید این کار بصورت هماهنگ در کل منزل و شهر و با یک نظم خاص متناسب وضعیت محل انجام گیرد.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم از میهمانان شهر پذیرایی کنیم ، با توجه به حرمت مهمان که متناسب با فرهنگ دینی و سنتی ما است و همچنین با توجه به اینکه سند توسعه شهر ما بر اساس گردشگری تنظیم شده باید تکریم همه مهمانان با فرهنگ و زبانهای متفاوت مد نظر باشد.

توکلی مهر یادآور شد: اگر بعنوان مدیریت شهری و مسئول ساختن و نگه داشتن آرامش و نشاط شهر قصد داریم با برنامه ها ، جشن ها ، محفل ها ، و زیباسازیها در خدمت مردم شهر باشیم ، باید همه مردم شهر را با قبول تفاوتهای فرهنگی و زبانی آنان ببینیم.

🗓۱۴۰۱/۱۲/۱۵

تعداد نمایش ها (46)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان