:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
فرهنگ تعامل بنیان توسعه شهری است

فرهنگ تعامل بنیان توسعه شهری است

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 18 خرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

فرهنگ تعامل بنیان توسعه شهری است

شورا به زبان خودمانی واسطه بین مردم و تاحدودی تمام ارگان های دولتی جهت انجام امور بر اساس نیازها و خواسته های مردم است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه نائب رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: امیدوارم این روز روزی باشد که مردم به خاطر بیاورند کسانی را در پارلمان شهری انتخاب کرده اند که در راستای برطرف کردن درخواست ها و نیازهای آنها تلاش می کنند و حداقل در این روز این مطالبه را داشته باشند.

وی افزود: در واقع روز شورا برای اعضای محترم شورای اسلامی شهر می تواند یادآور قول و قرارهایی باشد که قبل از انتخاب شدن با مردم بسته بودند و امیدوارم همین موضوع باعث شود تا در راستای قول ها و منافع و دغدغه های مردم عمل کنند.

حاتمی گفت: شورا به زبان خودمانی واسطه بین مردم و تاحدودی تمام ارگان های دولتی جهت انجام امور بر اساس نیازها و خواسته های مردم است و در اصل شورا تجلی حاکمیت مردم بر مردم است که در جمهوری اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب تشکیل شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه به سه دیدگاه وارد شورا شدم ادامه داد: رفع محرومیت از مناطق محروم،  توسعه شهرو با توجه به بافت جمعیتی شهر ارومیه که رنگین کمان اقوام و ادیان است تعامل بین تمامی اقوام و ادیان سومین و مهمترین هدف من است چرا که فرهنگ تعامل بنیان توسعه شهری می باشد که این موضوع اصلی ترین شعار من بود. وی در رابطه با تحقق این دیدگاهها تصریح کرد: در مناطق محروم با توجه به شرایط موجود اقتصادی در کشور که ارومیه نیز از آن در امان نبود تا حد امکان سعی شده تا حداقل خواسته های مردم و یک شهروند برطرف شده و تا حدودی چهره محرومیت کم رنگ تر شود.

حاتمی اذعان کرد: شهر ما ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی دارد و حتی در شرایط خاص تحریم و با توجه به شرایط جغرافیایی این استان می تواند دو استان دیگر را در شرایط حاد تحریم حفظ کند در واقع گوشه قابل رقابت ارومیه گردشگری است که خوشبختانه با قانع کردن همکاران خود در شورا توانستم کلمه گردشگری را بر روی کمیسیونی که در دوره چهارم برای اولین بار تشکیل شد بگذارم.

وی در رابطه با دیدگاه سوم خود که همان فرهنگ تعامل است، افزود: متاسفانه تا کنون نتوانسته ام مصوبه ای در شورا در این رابطه به تصویب برسانم هرچند که بارها درخواست کرده ام تا جشنواره یا همایشی در رابطه با فرهنگ و آداب اقوام برای آشنایی و تعامل بیشتر اقوام مختلف در ارومیه برگزار شود که این مهم تا کنون و با توجه به اینکه اتحاد و برادری از نان شب برای این شهر واجب تر است به وقوع نپیوسته است.

 

تعداد نمایش ها (210)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان