:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 27 اردیبهشت,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 

نظارت بر پروژه های سرمایه گذاری و عمرانی بیشتر شود

باید کاری کنیم تا مردم از مسوولان و مدیریت شهری رضایت داشته باشند

 موضوع والیبال ، دغدغه همه اعضای شورا است

جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه دیروز به ریاست مرتضی منافی و با حضور اعضای شورا با دستور جلسه بررسی مصوبات پیشنهادی کمیسیون های تخصصی برگزار شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای، در آغاز جلسه نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تسلیت بمناسبت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) گفت: امام صادق ( ع) جایگاه ویژه و مهمی در جهان اسلام دارد ، دوران رشد و پیشرفت علم و مذهب اهل بیت علیهم السلام به امام صادق (ع) منسوب است و مذهب شیعه دوازده امامی به «مذهب جعفری» نیز تعبیر می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امام جعفر صادق(ع) در گسترش اسلام و مکتب پربار تشییع نقش برجسته‌ای داشتند و از این لحاظ آشنایی با زندگی، آثار و اندیشه آن بزرگوار و بهره گیری از نتایج تلاش پر ثمر و سیره ارزشمند آن حضرت ضمن تقویت روحیه اعتماد به نفس در نسل جوان، چراغی روشن برای آیندگان خواهد بود.

مرتضی منافی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه باید به پروژه های نیمه تمام شهرداری نظارت بیشتری شود افزود: امروز اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری از مهمترین اولویت های شورای اسلامی شهر ارومیه است و لذا در کنار رفع موانع و مشکلات پروژه ها باید نظارت کافی هم انجام گیرد.

وی از کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه های المهدی و کمربندی دوم شهر ارومیه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی پروژه های کمربندی دوم و المهدی بزودی از سوی شهرداری ارومیه آغاز می شود.

مرتضی منافی در ادامه سخنانش گفت: باید کاری شود تا مردم را نسبت به آرمانهای انقلاب و نظام مقدس اسلامی استوار نگه داشت.

نائب رئیس شورای شهر افزود: دیدار های چهره به چهره مردمی ، حضور در بین مردم ، دیدارهای مسوولان با مردم در مساجد و اماکن عمومی و رسیدگی به مشکلات شهروندان می تواند موجب شناسایی مشکلات شده و با رفع آنها رضایتمندی مردم از مسئولان فراهم خواهد شد. 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین در ادامه سخنانش ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: ۲۷ اردیبهشت بعنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است ، ضمن تبریک این روز گرامی ، جا دارد از تلاش ها و زحمات مجموعه روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه و همه تلاشگران این حوزه در شهرداری ارومیه تشکر نمایم.

مرتضی منافی با اشاره به موضوع تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: موضوع والیبال دغدغه همه اعضای شورا بوده و هست و نتایج ضعیف شهرداری در رقابت های سال گذشته دلیل بر عدم حضور نیست و انشاالله امسال با بررسی نقاط ضعف با تمام توان تیم والیبال شهرداری ارومیه در مسابقات لیگ برتر والیبال کشور شرکت خواهد کرد.

تعداد نمایش ها (25)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان