:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 10 خرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 

مصوبات و خروجی جلسات تخصصی زمین های ارتش و میدان تیر جهت شفاف سازی باید به اطلاع مردم و مسئولین برسد
اجرای پروژه سرمایه گذاری میدان امام در دستور کار شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری قرار گیرد
متاسفانه نتوانسته ایم آثار تاریخی و باستانی و صنایع دستی ارومیه را به درستی معرفی کنیم
 دریاچه ارومیه تنها فرصت جذب گردشگر و رونق اقتصادی بود که متاسفانه نتوانستیم از این فرصت به خوبی بهره مند شویم

مرتضی منافی گفت: مصوبات و خروجی جلسات تخصصی زمین های ارتش و میدان تیر شهر ارومیه جهت شفاف سازی باید به اطلاع مردم و مسئولان برسد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع پروژه سرمایه گذاری میدان امام و اهمیت اقتصادی و گردشگری آن ، طرح ها و برنامه ریزی های جامع در راستای جذب گردشگر از اولویت های تمامی مسئولین قرار داده شود چرا که یکی از عوامل رونق اقتصادی و  ایجاد اشتغال این امر می باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: اگر امروز به دنبال جذب گردشگر و توریست برای شهر ارومیه هستیم باید امکانات لازم را هم فراهم کنیم و این امکانات با حفظ و احیای آثار تاریخی و فرهنگی و زیباسازی شهر و ایجاد زیرساخت های گردشگری و هتل ها و مهمانسراها محقق خواهد شد.

مرتضی منافی گفت: متاسفانه نتوانسته ایم شهر ارومیه را با وجود هنرمندان شایسته و برخورداری از هنرمندانی چیره دست در عرصه صنایع دستی و فرش بافی، همانند شهر تبریز به کشور و حتی دنیا معرفی کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: دریاچه ارومیه تنها فرصت جذب گردشگر و رونق اقتصادی برای ارومیه و مردم بود که متاسفانه نتوانستیم به نحو احسن از این فرصت استفاده و بهره ببریم.

مرتضی منافی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مسجد اعظم یکی از بناهای تاریخی شهر ارومیه بوده که لزوم مرمت و بازسازی برای بازدید مسافران و شهروندان را می طلبد.

وی ابراز امیدواری کرد و گفت: امید است با همدلی و یکپارچگی مسئولان ، صنعت گردشگری و صنایع دستی رونق پیدا کند.

تعداد نمایش ها (15)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان