:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 21 آذر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

 پارک های شهر ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارند.
 شهرداری تمهیدات لازم را جهت مقابله با فصل سرما انجام دهد.

مرتضی منافی گفت: متاسفانه با توجه به بازدید هایی که از پارک های سطح شهر انجام شد ، پارک های شهر ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارند. 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و معاونت خدمات شهری در لایروبی رودخانه شهرچای ارومیه افزود: امروز شهرداری ارومیه با تمام توان در راستای لایروبی رودخانه شهرچای ارومیه در حال فعالیت است که جا دارد از عوامل اجرایی و دستگاه های دخیل در این امر خطیر تقدیر و تشکر نمایم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: شهرداری ارومیه تمهیدات لازم را برای مقابله با حوادث ناشی از بارندگی و عملیات برف روبی برای مناطق تازه الحاق شده به محدوده شهری را مد نظر قرار دهد.

وی همچنین در ادامه سخنانش خاطرنشان شد: شورای شهر یک نهاد نظارتی است و نظارت بر عملکرد شهرداری جزو وظایف شورای شهر است.

مرتضی منافی گفت: تهیه و تجهیز امکانات مورد نیاز برای عملیات زمستانی ، برف روبی و یخ زدایی سطح شهر با استفاده از امکانات موجود شهرداری انجام شود.

وی در ادامه خاطرنشان شد؛ استفاده از توان و ظرفیت های بخش خصوصی ، نهادها و سازمان ها همچون سالهای گذشته برای مقابله با اقدامات در فصل زمستان از سوی شهرداری انجام گیرد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برنامه خرید ماشین آلات جدید برای سازمان مدیریت پسماند ، سازمان عمران و آتش نشانی باید در دستور کار قرار گیرد و امید است این برنامه ها در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری پیش بینی و عملیاتی شود.

وی گفت: اگر امروز به فکر تجهیز و خرید ماشین آلات مدرن برای عملیات عمرانی و خدماتی نباشیم نه تنها در فصل زمستان بلکه در سایر موارد نیز دچار مشکل خواهیم شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: تقویت ماشین آلات برف روبی و یخ زدایی و حذف دستگاه های سنگین فرسوده در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

مرتضی منافی گفت: ماشین آلاتی که نیاز به تعمیر اساسی دارند از سوی سازمان های مربوطه در سریعترین زمان ممکن تامین اعتبار شده و بازسازی شوند.

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه جهت استفاده از امکانات موجود مخصوصا از ظرفیت رانندگان دستگاه های سنگین که به سایر واحدها و سازمان ها انتقال یافته اند جهت کمک و همکاری در زمان برف روبی بهره مند شوند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مشارکت های مردمی در همه زمینه ها برای مدیریت شهری علی الخصوص عدم تخلیه نخاله های ساختمانی در حاشیه های شهری ، رعایت نظافت و پاکیزگی پیاده روها و استفاده از حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس و تاکسی درون شهری در هنگام بارش برف و باران با هدف کاهش بار ترافیکی یکی از راهبردهای سازنده و به حداقل رساندن خسارت های احتمالی است.

وی افزود : در خصوص حفاظت از فضای سبز شهری ، شناسایی و رفع خطر از درختان سطح شهر ، هرس و حذف شاخه های اضافی و مقابله با آسیب های احتمالی از شکسته شدن درختان و شاخه ها در زمان بارش از سوی سازمان سیما و منظر شهری شهرداری انجام شود.

مرتضی منافی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: پیش بینی های لازم جهت تهیه و خرید مواد یخ زدا مخصوصا نمک به سازمان سیما و منظر شهری و نیز استفاده از محلول های بروز جهت کاهش آسیب ها به معابر شهری و فضای سبز شهری از سوی شهرداری انجام شود.

تعداد نمایش ها (27)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان