:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 16 شهریور,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:
ضرورت تداوم خدمات رسانی به مناطق محروم و آسفالت ریزی طبق برنامه و بدون توجه به فشارها/ اولویت بندی در آسفالت ریزی معابر مورد توجه قرار گیرد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، مرتضی منافی در نودمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه از اولویت بندی آسفالت ریزی معابر در مدیریت شهری انتقاد کرد.

وی افزود: برای و به اسم  مناطق محروم و حاشیه نشین قیر خریداری شده اما پروژه هایشان  هم اکنون تعطیل شده و ماشین آلات مربوطه از این مناطق خارج شده اند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری باید طبق برنامه و بدون توجه به فشارهای بیرونی اقدامات خود در مناطق محروم را ادامه دهد.

منافی با اشاره به مباحثی در راستای ضرورت خدمات رسانی به تمامی شهر ادامه داد: هیچ کسی با مرکز شهر و یا سایر مناطق مخالف نیست اما باید توجه کنیم که برخی مناطق تنها نیاز به لکه گیری دارند اما در برخی مناطق مردم از هرگونه آسفالت معابر و کوچه هایشان محروم بوده و در ایام بارش ها با مشکلات جدی مواجه می شوند.

وی یادآور شد: باید توجه کنیم شهرداران مناطق به مردم قول داده و اعضا شورا نیز طی بازدیدهای خود تعهد داده اند مشکلات مربوط به محلات کم برخوردار را حل و فصل کنند.

🗓۱۴۰۱/۰۶/۱۵

تعداد نمایش ها (32)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان