:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 14 آذر,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:
تسویه 500 میلیاردتومان از بدهی ها با مصوبات شورا و اقدمات شهرداری/  600 هزار مترمربع آسفالت ریزی انجام شده است

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، مرتضی منافی در جلسه بررسی مشکلات منطقه دو که در مسجد یا زهرا(س) منطقه حسین آباد برگزار شد، اظهار کرد:  شورای ششم از وقتی روی کار آمده تسویه بدهی ها و به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در این راستا از یکهزار میلیارد تومان بدهی قبلی ، پانصد میلیارد تومان بدهی با مصوبات شورا و اقدامات شهرداری پرداخت شده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در مدت شش ماه اخیر، ششصدهزار مترمربع آسفالت ریزی انجام شده است.

منافی تصریح کرد: آسفالت ریزی در معابر و خیابان های منتهی به مناطق و خیابانهای سالار، پارسا، المهدی، کوهنورد، اسلام آباد طی چهار سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: نهضت آسفالت بعد از عید نوروز و شروع فصل کاری تداوم خواهد داشت.

منافی عنوان کرد: منطقه دو یک چهارم جمعیت شهر را شامل می شود و باید خدمات رسانی به شهروندان در این منطقه به طور ویژه باشد.

وی تأکید کرد: اعضا شورای شهر همه در راستای خدمت به شهر و شهروندان پای کار هستند و بر همین مبنا بود که توانستیم زیرگذر تقاطع آذربایجان را با پیگیری های ریاست شورا افتتاح کنیم.

منافی تصریح کرد: کاهش جرایم و عوارض شهرداری در منطقه دو در دستور کار قرار دارد و با لایحه شهرداری و تأیید فرمانداری به این امر اقدام خواهد شد و شامل اقساط بلندمدت برای رفاه حال شهروندان ساکن در مناطق کم برخوردار خواهد بود.

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست بر حل مشکلات مربوط به ضایعات فروشان و مشاغل مزاحم شهری و انتقال آن به خارج از شهر تأکید کرد و اولویت کاری این کمیسیون را این موضوع عنوان کرد.

منافی یادآور شد: فرمانداری باید در این راستا مدیریت شهری را همراهی کند.

وی با اشاره به استعدادهای نهفته در محلات کم برخورداری همچون حسین آباد گفت: با توجه به استعدادهای درخشان در حوزه ورزشی که حتی در تیم ملی نیز عضو هستند ضروری است به فکر احداث سالن های ورزشی در این مناطق برای استفاده جوانان و استعدادیابی باشیم.

🗓۱۴۰۱/۰۹/۱۳

تعداد نمایش ها (29)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان