:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت  :

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت :

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 10 مهر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

ایجاد و راه اندازی شهرک های صنفی برای انتقال مشاغل مزاحم و صنوف با آلایندگی مورد توجه قرار داده شود / ایجاد بازارهای محلی به منظور بهبود محیط زیست و کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه مرتضی منافی در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور مدیر کل اداره صمت استان و شهردار ارومیه برگزار شد با اشاره هفتم مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی گفت: آتش نشانان نمود ایثار و از خودگذشتگی در مواقع خطر بوده و نامگذاری و بزرگداشت یک روز از سال در بزرگداشت مقام "آتش نشان " کمترین اقدامی است که میتوان در راستای فداکاری ها و خودگذشتگی ها می توان انجام داد .  

 وی  در ادامه با اشاره به دیگر مناسبت هفتم مهرماه روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس عنوان کرد: در هفتم مهرماه سال ۱۳۶۰ سانحه ای برای هواپیمای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران رخ داد که طی آن جمعی از فرماندهان عالی رتبه به درج رفع شهادت نایل آمدن که با احترام یادشان را گرامی می داریم.  

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در قسمتی از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ۹ مهرماه روز سالمندان افزود: با عنایت به تاکید  فرهنگ و اشاره آموزه های دینی، احترام به سالمندان واجب بوده و باید  به کودکان و نوجوانان از اهمیت های استفاده از تجارب ارزشمند و رهنمود در زندگیشان اشاره شود. 

وی در ادامه با اشاره به ضرورت ساماندهی مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده بیان کرد: اداره صمت در راستای ایجاد و راه اندازی شهرک های صنفی در خارج شهر و محل های تعیین شده و مورد تاییددستگاه های ذیربط اقدامات لازم را در جهت  انتقال و ساماندهی این صنوف انجام دهد.

منافی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اهمیت فعال کردن کارگروه ساماندهی مشاغل شهری اظهار کرد : اداره صمت همکاری های لازم را در جهت ایجاد و راه اندازی بازارهای محلی که در راستای اجرای قانون بهبود محیط زیست بوده و از طرفی دیگر نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی در هسته مرکزی شهر دارد کمک حال مجموعه مدیریت شهری  باشد.

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: اداره صمت در راستای حمایت از تولید کنندگان کم سرمایه و ایجاد بستر برای تبلیغ و فروش تولیدات خود با همکاری دستگاه های اجرایی دخیل در آن اهتمام ویژه داشته باشد.
 

تعداد نمایش ها (26)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان