:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 23 آذر,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:
محدودیت های اعمال شده در صدور مجوز زمین های قولنامه ای خارج از عدالت است/ نامناسب بودن وضعیت درآمدهای پایدار مدیریت شهری/ اراضی ارتش ریه های تنفسی شهر بوده و باید برای آیندگان حفظ شود

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، مرتضی منافی در صحن علنی شورای اسلامی شهر که با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم مناطق کم برخوردار فکر، اندیشه، عزم، اراده و جرأت می خواهد.

وی افزود: اگر تقابل بین مسئولان برای ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار وجود داشته باشد، هیچ نتیجه ای را متصور نخواهیم بود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید به وضعیت زمین های بین خیابان رازی و صائب تبریزی و آپارتمانهایی که ده ها سال است همچنان بتن ریزی شده اما تکمیل نمی شود رسیدگی شود چون از جهت منظر شهری این محدوده چند ده هکتاری چهره خوبی از شهر در آن نقطه را به نمایش نمی گذارد.

وی با انتقاد از نحوه اعطا مجوز به زمین های قولنامه ای گفت: می بینیم شهروندی زمینی را بین دو ساختمان خریداری کرده اند اما هم اکنون هیچ مجوزی برای آن قطعه خریداری شده نمی توان دریافت کرد و این محدودیت های اعمال شده خارج از عدالت است.

منافی تصریح کرد: من نماینده مردم هستم و  باید درد آنها را بازگو کنم چرا که اکثر شهروندان در منطقه دو و بخش هایی از مناطق سه و چهار با اعمال ضوابط در صدور مجوزهای اراضی قولنامه ای با مشکلاتی روبرو شده اند.

وی ادامه داد: از بازدید استاندار آذربایجان غربی از مناطق محروم و رسیدگی به مشکلات آنها تشکر و قدردانی می کنم.

منافی عنوان کرد: شهروندانی که امروز در مناطق محروم حتی نان خود را نسیه می خرند و نیم قطعه یا زمین های کمتر از 100 مترمربع دارند نمی توانند برای خود سرپناهی احداث کنند و باید به فکر اعطا مجوز به این شهروندان بود.

وی تأکید کرد: اراضی ارتش ریه های تنفسی شهر است و باید به فکر آینده شهر باشیم و قبل از نابودی این زمین ها طبق قانون و مصوبات قبلی اقدامات لازمه را انجام داد.

منافی اظهار کرد: وضعیت درآمد پایدار مدیریت شهری در وضعیت مناسبی قرار ندارد و ضروری است کارگروهی در استانداری تشکیل و به این موضوع رسیدگی شود.

🗓۱۴۰۱/۰۹/۲۲

تعداد نمایش ها (14)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان