:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:  طرفداران دموکراسی از شیعیان بحرین دفاع کنند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی: طرفداران دموکراسی از شیعیان بحرین دفاع کنند

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 29 خرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:  طرفداران دموکراسی از شیعیان بحرین دفاع کنند

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان شیعیان بحرین مورد ظلم قرار گرفته و طرفداران دموکراسی باید از شیعیان این کشور دفاع کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: در روزهای اخیر در کشور بحرین شیعیان این کشور که اکثریت کشور را تشکیل می‌دهند مورد ظلم قرار گرفته و در ماه مبارک رمضان تعدادی از مساجد بسته شده‌اند و عده زیادی از علمای این کشور دستگیر شدند و در این میان طرفداران دموکراسی سخنی به زبان نیاورده و باید جامعه جهانی نسبت به این مسائل حرکتی از خود نشان دهد.

وی خاطر نشان کرد: بی‌شک جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند با آمریکا مصالحه کند چون مصالحه با این دولت متجاوز به این معنی است که کشورمان از اعتقادات دینی و انقلابی خود دست کشیده و این امر به هیچ وجه صورت نمی‌گیرد و ما تا آخر جان از دین، نظام و انقلاب خود دفاع و به موفقیت‌های بسیاری دست می‌یابیم.

قریشی در ادامه گفت: افرادی که گمان می‌کنند مصالحه با این کشور می‌تواند زندگی بهتری برای آنان فراهم کنند سخت در اشتباه هستند و اگر درصدد تبعیت از آنان باشیم، سران این دولت غاصب درصدد هستند که اسلام و آیین‌های اسلامی را از روی زمین برچینند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بنابراین ما باید تمامی قوای خود را در مقابله با دشمنان خود تجهیز کرده و در این راستا ایمان یکی از سلاح‌های برتر است که هر قدر قدرتمندتر شود بیش از پیش به حفظ انقلاب اسلامی و جامعه کمک می‌کند و دشمن امروزه در فضای مجازی سعی بر این دارد که جوانان را از نظر ایمان سست کرده و از این طریق ضربه خود را وارد کند.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان اظهار داشت: باید از تک تک روزهای ماه مبارک رمضان به خوبی استفاده کرده و اجازه ندهیم که جاهلان در این راه ما را از انجام فرایض الهی وا دارند و از سوی دیگر از جمله اموری که مسلمانان را از انجام فرایض دور می‌کند تبلیغات برای مسافرت‌های اروپایی است که نباید این مسافرت‌ها انجام شود چرا که مسلمانان را از به جای آوردن فرایض الهی دور می‌کند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: بی‌شک در زندگی خود نباید به خلافکاران و کارشکنان یاری رسانده و کسی که از چنین افرادی دفاع می‌کند را باید مورد دادخواست قرار داد و با آنان برخورد کرد و کسی که گناه چنین افرادی را توجیه کرده و خوب جلوه دهد در روز قیامت از غضب الهی دور نخواهد ماند.


منبع :

خبرگزاری تسنیم

تعداد نمایش ها (141)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان